Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 2 May 2012

Laratkah Aku?

Huisss....dua hari nih aku rasa jalan pun tak jejak bumiiii hadeiiiii...terasa diawang-awanganlah pulokkkk!!!..Pehhh!!!..Tak mampu rasanya aku menahan kepenatan minda dan fizikal nih,walaupun aku cuma duduk didepan laptop.Hari cuti pekerja semalam sepatutnya aku duduk bersantai-santai bersama family tersayang tetapi semuanya terbantut dek mendesign buku Program Daerah yang aku kene siapkan sebelum petang nih huwaaaaaa..(*,*).Tarikh 1 Mei 2012 semalam menjadi sangat singkat bagi aku kerna dari jam 8am hingga ke 11pm aku masih memerah otak depan laptop,hmm...hari yang sukar bagiku huhu.Dan lagi drastik bilamana aku bangun seawal 0530am kerna tidurku tak lena bila tiap kali teringat akan kerja2 yang bersepah diatas meja .Selagi tak siap selagi tu aku rasa macam kene hempok dengan buku jer kepala nih hahaha.Pagi nih pulak idea aku datang bergolek dan ini membuatkan aku tak sabar2 mengubah segala kedudukan tulisan dan benda2 yang menyemakkan mata aku. Perubahan demi perubahan aku lakukan hinggalah aku sendiri rasa puas hati menatapnya walaupun seringkali aku dengar orang lain dah cakap cukup elok huhuhu (<--entah kenapa tiap kali orang cakap camnih, masih aku rasa banyak kekurangannyeeeee hehehe).Kali ini Pejabat Daerah menyerahkan 100% tugasan ini kepada aku dari segi mendesign hinggalah ke print kertas photo permukaan licin, fotostat berpuluh2 keping kertas dan terpaksa stapleskan sekali kwang3x...Laratkah aku sebab cuma tinggal 2 hari jer lagi ??? Harapnya kesemua printer aku tak meragam lepas nih.... :-s

Antara kertas2 yang bersepah atas lantai...Ini cuma untuk 1 buku program hahaha..yang nak diprintnya setambun youuu..mampussss!!

Owww...Walaupun designku tak sehebat pakar-pakar yang ada tetapi itu tidak bermakna aku harus buat sambil lewa yeeerr.Ini amanah orang dan aku sepatutnya rasa happy sebab diberi kepercayaan sepenuhnya untuk membuat perkara begini.Yup dalam masa yang sama aku turut rasa bangga kerna hasilku dilihat umum hehehe. Mungkin bagi sesetengah berpendapat tak perlulah terlalu over kalau nak buat cover2 buku nih,bukan apa pun..lepas baca dibuang jugakkk hahaha...Yupp..i agree... tapi what to doooo..aku memang sukakan kesempurnaan tambah2 bilamana ia berkaitan dengan minat aku.Lagipun secara tak langsung benda2 yang aku buat nih akan membawa nama aku hokeyyyy!! Kalau aku buat sebarangan kang kene kutuk free lak,memalukan betulll ahhh!!..Better fikir jauh lerr...Mungkin bagi orang begitulah sebetulnya tapi bagi aku..semua yang aku buat akan aku simpan jadi kenangan yahoooo!!! Jangan jelessss...hasilku merata wakakaka..Yeay!!!


No comments:

Followers