Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 24 December 2012

Merry Christmas Semua!

Wowww..bestnya Bulan December nih, travel memanjang. Yup...Aku penat tetapi aku enjoyyyy!!!..Cuti sekolah yang tinggal digunakan sebaik mungkin untuk berhibur sepuas-puasnya. Bila lagi nak berseronok begini jika tidak dimusim cuti sekolah begini hehehe.. Namun yang pasti, kemana arah kaki melangkah pun pada bulan nih, pasti aura Christmas tu terasa kerana suasana di tiap tempat adalah sama. 

Huh!..blog bersawang kerna sibuk dengan pelbagai program keluarga dan aktiviti sendiri memang menjadi perkara biasa bagi aku disetiap hujung tahun. Dan dalam masa yang agak mencemburui aku untuk berblog membuatkan jumlah entri aku bulan ini berjalan agak perlahan dan waktu untuk mengupdate digunakan untuk tidur sepuasnya setelah penat menjalani pelbagai aktiviti disiang hari hehehe..

Ye..Tinggal sehari dua jer lagi seluruh penganut beragama kristian akan merayakan hari Christmas di seluruh dunia. Bagi keluarga aku pula (ayah, ibu, adik-adikku serta kaum keluarga yang beragama kristian) walaupun Christmas tahun ini tidaklah disambut sepertimana tahun-tahun sebelumnya demi masih menghormati permergian arwah datuk, tapi tak mengapalah jika terpaksa begitu..berkumpul bersama keluarga pun sudah cukup memadai. Dan sebelum mengakhiri entri aku kali ini,dikesempatan yang ada ini ....aku ingin mengucapkan "Merry Christmas" kepada semua keluarga, sahabat handai dan pembaca-pembaca blog yang beragama kristian diseluruh dunia.Yeay!

" From home to home and heart to heart,
From one place to another,
The warmth and joy of Christmas,
Brings us closer to each other.
Merry Christmas and Happy New Year 2013"

Mr.Hubby tak ketinggalan untuk bergambar huhu

Jom main snow hehehe mood christmas ada dimana-mana..

Cuba teka kat mana letaknya snowman nih? hehehe

Jika Mr.hubby pose kat kuda tu..aku pun nak gak hehehe..

No comments:

Followers