Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 28 December 2012

Spaghetti Pasta Mr.Hubby

Wowweee..spaghetti pastaaaaaa...mood Mr. Hubby agak baik hari nih, buka mata je trus nampak makanan di atas meja huhu..Dekat-dekat nak hujung tahun nih, makin terserlah kepelikkannya tetapi takpe, sekali sekala aku merasa air tangan dari Mr.Hubby apa salahnya..ye takk hehehe... Hmm..dah lama juga tekak aku tak makan spaghetti nih walaupun aku leh beli kat fastfood rastaurant. Al-maklumlah,nih bukan makanan favourite aku..... jadi sementara Mr.Hubby dah belikan kesemua bahan-bahan siap dengan buatnya sekali, maka aku dengan senang hati pun menjamah tanpa banyak soal. Tapi secara jujurnya,tekak aku masih belum mampu menerima spaghetti nih walaupun aku memang teringin sangat nak makan hehehe...Apa-apa pun thanks untuk Mr.Hubby yang berusaha membuat spaghetti pasta nih awal pagi tadi..we love you..Yeay!

 Nih dah ketegori pasta kosong..prego+cheese...berlemak tahap gaban, Mr.Hubby cakap sedap tapi tetap aku rasa macam makan getah hehehe...agaknya tekak aku tetak kampung kut hehehe....

No comments:

Followers