Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 18 March 2012

Kucing Dalam Bonet Kereta

Malam nih tidur agak lewat,lum ada tanda2 megantuk walau aku merasa sedikit letih.Mungkin perasaan aku agak terganggu malam nih ataupun fikiran pun masih runsing memikirkan sesuatu yang aku takleh ungkapkan dengan perkataan.Tambah2 terkenangkan aku dan Mr.hubby terhidu bau asap yang mungkin akibat litar pintas yang kami sendiri tak pasti dari mana puncanya.Dah agak lewat untuk meyelongkar
atap rumah tapi Mr.Hubby tetap memanjat demi keselamatan kami.Thanks Mr.Hubby!

Lagi aku runsing bila kereta aku lak wat hal..eee geramnya,masa aku nak guna, dia lak nak wat hal.Goshhhh!! What a bad day!! Tak boleh start! Tak lain tak bukan masalah bateri lagilah nih!!!
Alasan yang kukuh hokeyyyy...sebabnya aku tinggalkan dia terkontang kanting depan rumah kerna balik bercuti 2,3 hari lepas.Buat aku lagi terkejut bila buka Bonet kereta,aku melihat seekor kucing dok meniarap atas enjin kereta..Ye hidup lagi kucing tu,dok bersembunyi kut...Aikk..camne leh masuk situ? Kucing sapa lak berani bersantai kat enjin kereta nih? Ewww...Bagi aku ini bukan perkara lucu tapi agak menyeramkan.Bayangkan kereta aku leh start tadi, kalau aku bawa keta tu meronda keliling kawasan aku..halamakkkk..what will happen to that cat?Agaknya hancur kat situ gak kut sebab kepanasan uwaaaaa..menakutkan..sorry guys..aku suka imagine tahap alien sebab tu takleh imagine yang comel2 huhu...

Ahhh..malas aku nak memikirkan..baik kita cuba tidur...Jom apa tunggu lagi,malam pun masih panjang lagi.Jom..kita sama2 merehatkan minda kita semua Yeay!

No comments:

Followers