Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 11 March 2012

Minggu Merapu

Goshhhh..orang lain berhujung minggu dengan bersantai-santai depan tv, gi meyopping sakan tak pun rilex sepanjang hari dengan tidur tapi aku lak tak habis2 berketak ketok jadi burung belatok depan laptop mengarang itu dan ini sampai 2,3 keping huhu..Bukan juga maksudnya aku buat kerja last minute tapi sebenanya masa tu memang suka mengejar aku kut hahaha..ampes jerrr..wekkkk!!

Penatnya minda aku hari nih,sesungguhnya aku memerlukan beberapa minit untuk merilexkan keserabutan kepala aku saat ini dan caranya ialah membuka entry baru dengan merapu sebaris dua kata sebagai penenang hati hehehe..Dalam aku gelisah tapi tetap tersemat rasa happy sebab ini adalah proses terakhir sebelum semuanya berakhir. Kalau tak sebab emergency dan memikirkan aku harus readykan semua maklumat dan statement yang berkaitan untuk aku mengadap muka-muka "Tok Guru" dalam 2 hari berturut2 akan datang bermula tengahari esok, takdenya hujung minggu camni aku nak ngadap kertas2 yang penuh dengan huruf dan angka2 gini.Baik aku ajar puteri aku baca buku cerita ye takkkk..ekeke.

Ahh..lantaklah labuuuu..janji esok pagi aku travelling dan sampai destinasi dengan selamat dan semuanya dah ready dan perfect untuk aku bersoal jawab huwaaa....Harapnya begitulah..takpe laa...hidup nih kan penuh cabaran,kalau takde cabaran macam tak hiduplah pulak kannnn ekekeke...Apa yang aku harapkan buat masa nih biarlah segalanya berjalan dengan lancar sebelum benda2 lain pulak menyemak kepala aku selepas ni.Chaaayooo..chayooo..Yeay!

No comments:

Followers