Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 21 March 2012

Ranking Berubah

Dua hari nih aku asyik tertanya-tanya pada diri, apakah puncanya entry yang aku post tak sampai setengah hari begitu mendapat sambutan dalam masa 24 jam?..Yang aku lagi pelik, entry tersebut mampu mencantas kedudukan entry2 lama yang  sememangnya aku tahu tahap "hit"nya dan sekaligus mendapat kedudukan teratas dalam ranking entry2 aku??? What???..Ranking entry berubah mendadak??? Apakah puncanya? Apa yang aku tahu..ayat aku tak power mane cuma tempek2 gambar jer then publish..Errr..camne tu?? Blurrr..blurrr..blurrr..cam ada alien lak dalam perut dibuatnya (*0*) 

Owww..Sungguh Unbelieveble!! Errr..Seram sejuk aku dibuatnya tambah-tambah bila meneliti pembaca yang keluar masuk blog aku dalam sejam dua cecah hingga berpuluh penggunjung. Mungkin aku patut berbangga dengan entry tersebut kerna mampu menarik pembaca dalam sekelip mata tapi dari sudut lain aku tetap berasa gerun hokeyyy!!...tersangatttlah gerunnnn.. Satu-satunya perkara yang jarang berlaku pada blog aku walaupun keadaan yang sama pernah aku lalui suatu ketika dulu tapi dari segi logiknya entry dulu aku leh terima kenapa angka yang keluar masuk tu jadi begitu.Tapi yang ini sedikit mengelirukan aku..musykil pun ada gakkk. Malah kata kekunci yang digunakan langsung tak berkaitan..weird ahhh!! 

Inilah maksudkuuuu ye..angka tu baru semalam..lum campur yang hari nih ekekeke..

Hmm..mungkin hari ini apa yang boleh aku katakan bahawa aku patut bersyukur dengan kehadiran pelawat blog aku yang semakin bertambah.Kebiasaannya aku hanya meletakkan target minimum sekurang-kurangnya 100 orang untuk seminggu maklumlah blog tak glamer mane tapi jika angka itu aku dapat dalam sehari mugkin aku boleh katakan bahawa itu bonus untuk aku terus berblog dan kehadiran pembaca2 turut memberi aku semangat untuk terus mengupdate entry2 baru.Terima kasih untuk sokongan anda semua yang pernah singgah ke blog ini.Yeay!




No comments:

Followers