Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 9 March 2012

Line Broadband Macam Chipsmore

Gara-gara line internet yang macam "Chipsmore" kat area aku nih maka blog aku yang dulunya tiap hari aku update tetiba jadi bersawang lakkkk..sesuwaiiii sangat tempat labah2 bergayut huhu Owhh..fedupnye bila line broadband aku cam kene sedut 2,3 hari nih. Berhari-hari takde sampai aku rasa macam nak wat "Flying Kick" ala-ala "Jet Li" lak ekekeke. Cehhh..tetiba jadi brutal lak jiwa nihhh...

Apa pula problem line aku kali nih ye?Bukan tak bayar bil pun..tiap bulan bayar aperrr. Ahhh..Ada-ada je kannnn..lepas satu..datang lak satu masalah nih. Time aku benar-benar memerlukan line internet,time tu juga la dia wat hal huwaaaa..Dan kerna "kau" juga aku terpaksa menangguhkan segala perjalanan dan urusan2 online aku yang sepatutnya selesai minggu nih tapi terpaksa aku wat minggu depan lak!!! Eeee..geramnya akuuu!!!..Emergency nih wehhhh!!..slow takpe asalkan line aku ade je baru aku rasa bernafas huwaaaa...Harap-harap aku tak menghadapi situasi yang sama pada minggu depan. Kalau tak.."Halamakkkk!" lah jawabnyaaaa..

Kalau ikutkan mood aku yang tengah turun naik nih,memang banyak benda aku nak complain kat entry yang nih, tapi kata orang "Cakap banyak pun tak guna maaaaa..buat lotehh jerrr" hehehe. .Time nih pun signal broadband aku kejap merah..kejap hijau cam lampu lip lap hari raya lak ekekeke..Apa-apa pun kene sabar selalu..kan sabar itu separuh daripada iman...Yeay!


No comments:

Followers