Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 17 August 2012

Malam 7 Likur

Tersenyum mengenang malam 7 likur yang baru disambut oleh seluruh umat islam dua hari lepas..Rasanya inilah kali pertama, aku dan Mr.hubby bercadang untuk memasang pelita didepan rumah kediaman kami sendiri. Biasanya sebelum nih,kami cuma tumpang buat dirumah mak mertua aku je tapi untuk tahun nih aura tu sedikit berlainan.Hmm.kegembiraan menyambut Hari Raya semakin terasa dari hari ke hari.Walaupun area kediaman aku nih tak banyak pun penganut Islam namun aku masih merasa kemeriahan itu tetap ada. 

Hmm..pagi ini,sambil menunggu kek lapis aku siap..aku melihat balik gambar-gambar yang sempat aku dan Mr.Hubby ambil pada malam 7 likur. Walaupun malam 7 likur kali ini cuma disambut kami tiga beranak tetapi nikmat itu tetap ada.Yeay!

 Wajah gembira Puteriku apabila daddynya membelikan bekas pelita untuk malam 7 likur. 

Mr.Hubby sibuk memasukkan minyak gas kedalam bekas pelita..

 Opss...puteriku mula merasa bahang raya..takat main bunga api pun jadi laaa...hehehe..

 Tumpang sekaki jap..peneman dimalam yang gelap hehehe..


Takat letak dekat pagar pun jadilah..hehehe..Nak buat macam mana...dah beli pun cukup-cukup jer hehehe...


No comments:

Followers