Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 13 January 2012

100 days with Mr.Arrogant Movie

Pagi nih aku sedikit keboringan,kalau aku updatekan benda yang sama tiap hari pun..usahkan korang yang fedup..aku sendiri pun boring dibuatnya hehehe..Jadi disebabkan banjir masih seperti biasa maka dikesempatan ini aku layan movie Korea kat youtube bertajuk "100 days with Mr.Arrogant ".Secara kebetulan jer aku terclick link nih kat youtube dan aku  tak pernah tau pun tentang citer nih.
Dah tengok citer nih...Pehh..sampai pecah perut aku gelak dibuatnya..sampai aku leh terjerit sorang2 sebab ada benda yang sangat meloyakan tekak aku bila menontonnya..very disgusting takleh nak cakaplah oiii hahaha.....What else can i sayyy...this movie memang best dan lucu sesangat sampai tahap aku nak promot link movie nih dalam blog aku nih dan owner untuk link ini merupakan orang pertama yang aku subscribe kat youtube (^,^).Kalau korang tak caya try la nonton citer 100 days with Mr.Arrogant time free..aku yakin korang pun sependapat dengan aku haha.By the way..Thanks to owner (smaxybabie) for uploading this movie..i really love and like this movie..Enjoy allll!!!...Yeay!!!


No comments:

Followers