Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 30 January 2012

Mana butang Add a gadget?

Image Source: Google Search

Petang nih berangan nak make-up sedikit blog nih tapi hampaaaa....sungguh menghampakannnn!!!.Dalam minda nak tambah sedikit benda yang aku rasa perlu tapi bila dah click bahagian design aku jadi semakin blurrr..click lagi masih tak nampak..refresh page memang tak ada kutttt...Ampes arrr ...Mane lak perginya butang "Add a Gadget" nih?? Tetiba hilang ke atau memang sengaja dihilangkan dari box design? 

Adeii..Cari-cari tak gak jumpa..pening tol ahh camni.Nape lak format blogspot diubah suai segalakkkk sampai butang "Add a Gadget" langsung takde...hiyaaaa...kalau ginilah, sampai ke tua le tak ada penambahan dalam blog aku..berangan je la nak make-up or nak hias-hias pasnih hahaha.Mentang-mentang la dah bertukar format terus takde hak keistimewaan lak kat blog lama ek huwaaa.

Bagi yang baru nak buat blog tu jangan risau,perkataan "Add a gadget" tu ada tapi agak malang buat blog yang lama kut. Pehhh..format baru lagi dasyatlah wehhh..,tu yang aku lemau..memeningkan ye jugak ngeeee..Tapi takpe laa..lama-lama jadi biasa gak nanti tapi yang buat aku tak puas hati kat sini sebab kenapa kotak "Add a gadget" dah hilang kat box design aku..tu jeee,yang lain aku malas ambik port..Adeii la pihak yang berkenaan..pulangkanlah box "Add a gadget" tu ye,leh gak aku tempek kat blog aku nih macam-macam benda..penting tuuuu wehhh.... Diaorang reti ke aku berpot pet dalam BM nih ekekeke..Ahhh..lantak kau la labuuuu, kamus online banyak zaman sekarang hehehe...Sekali sekala nak juga buat semak kat blog aku nih ekekeke..Yeay!

No comments:

Followers