Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 20 January 2012

Peserta Tiru Gaya Artis Anugerah Juara lagu 1986-2010 Memang Sporting

Hadoiii...Sakit perut aku gelak sorang-sorang bila nonton 10 clip video yang telah terpilih untuk Pertandingan Tiru Gaya Artis Anugerah Juara Lagu 1986-2010 dimana juaranya akan membawa pulang wang tunai sebanyak RM5000. Makaihhhhh...seram aku dibuatnya sampai ada antara video yang dihantar mampu menaikan bulu roma aku..tercuit hati aku oiii (^,^).Tapi tak sangka kannnn.. rakyat kita begitu "sporting" dan kreatif dalam soal-soal meniru gaya artis nih.Untuk itu aku berikan thumb up atas usaha mereka yang bersusah payah menjayakan Pertandingan Tiru Gaya Artis nih..tak kira la secara individu ataupun berkumpulan..yang penting korang memang sporting habisss..cayalaaaa...hehehe...

Oh ye perlu diingat bahawa keputusan adalah berdasarkan daripada undian penonton dan para juri dimana 30% dari undian Online,30% dari undian SMS dan 40% daripada undian para juri.So bagi kengkawan kat luar sana yang rasa berminat untuk menggundi tu leh la pilih secara online atau sms yer...siapa tahu video pilihan anda akan menjadi juara nanti..syok lah jugak bila dengar hehehe...Kalau rasa nak megomen lak..try ler cari Facebook dierorang..ade jer disediakan tuuuu ngeeeee...

Tarikh tutup pun tinggal hari nih jer lagi ekekeke..tapi sempat lagi kalau nak nonton or undi haha. Oklah kalau rasa nak nonton..leh gi direct ke web TV3 je..clik bahagian Tiru Gaya Artis tu arrr hehehe...Aku cuma tolong promotkan bila sesuatu itu betul-betul menarik minat aku hehehe..so kalau aku rasa camtu..korang pun mungkin rasa camtu gak.Takpe kalau bukan semua yang minat..masing-masing ada pendapat sendiri. Asalkan kita sama-sama terhibur sudahhhh ..Yeay!

Cara-cara Megundi:

Megundi secara online

1. Klik “Undi” di bawah video pilihan anda.
2. Anda boleh mengundi seberapa banyak kali yang anda suka.
3. Komen dan kongsi undian anda di Facebook.

Undian secara SMS

SMS TGA <jarak> KOD SMS PESERTA ke 33399. RM 0.50 akan dicaj untuk setiap SMS. Eg: TGA V1 ke 3339

No comments:

Followers