Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 23 January 2012

Cermin Belakang Myvi Cousinku Hampir Pecah

Halus dan Mulus retaknya huhu

Adusss..masih juga aku terkenangkan SMS dan MMS kiriman cousin aku sebentar tadi.Tengok gambar keta MyVi kat atas tu, sepertinya sikit jer lagi nak berkecai kannnn.. Mujurlah keta cousin aku tu sebelum nih dah ada Tinted, kalau tak memang malam tu gak "hai..hai..bye..bye" cermin belakang keta dia tu.  Walawehhhh...Dalam hati, aku masih rasa tak percaya maklumlah ini bukan kesilapan dia tapi disebabkan kecuaian orang lain. Tambah-tambah bila aku terkenangkan bukan main sayangnya cousin aku tu kat kereta dia huhu..Silap haribulan leh meraung sorang-sorang kat umah dibuatnya oiii..Hati siapa tak sensetif kalau lihat keta dah camnih? Tunggu masa jer nak berderai tuuuuu....

Hmm..kesian tol aku ngan nasib cousin aku nih, apalah malang nasib dia hari nih. Keta elok jer parking depan rumah tapi bila dah keluar dari perut umah terus mendapat kejutan yang sangat menyakitkan hati begitu. Gara-gara jiran bertentangan rumah sambut tahun baru, orang yang tak ada kene mengena pun terkena tempias gak.Ni bukan tempias kecil tapi tempias yang memerlukan modal cecah sampai ratus2 ringgit untuk jadikan keta tu balik seperti sediakala ..err..mampukan dia kembalikan keaslian keta tu? Tak ory dah ahhh!! huhu

Nahhhh..ni ler sebabnya kerajaan dok halang main atau jual mercun merata. Kan dah kenaaa..Kalau la jiran cousin aku tu gunakan akal sikit time bakar mercun tu semalam,dah tentu tak pening kepala dibuatnya pagi nih. Yang main depan rumah orang tu apesal lakkk??? Dah tau mercun nih memang bahaya, kenapa lak nak main tempat yang kita tahu adanya kenderaan jiran-jiran lain..hadui laaa...kalau kene kat aku kes yang macam nih, agaknya tidur tak lena,makan pun dah tentu tak selera gak..bukan takat tu jer leh jadi bisu aku seminggu dua...kwang..kwang..kwanggg..Apa-apa pun,aku harap cousin aku tu bersabar lah ye..benda nak jadi, sape-sape pun takleh halang. Sapa tahu setelah nasib malang yang menimpa akan bertukar menjadi bertuah lak lepas nihhhh..Yeay! (^,^)

Nota: Nasib baik la jiran dia tu sanggup bayarkan semua kerosakkan pada keta tersebut, kurang-kurang leh la bernafas sikit cousin aku tu kannnnn..Jiran yang bertanggungjawab..bagus..baguss..tak mengelak daripada kesilapannnnn...huhu

No comments:

Followers