Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 31 January 2012

20 Gambar Kek Pelik

Huhu..kuat betul pengaruh rancangan Cake Boss dan Fabulous Cake kat astro hari nih. Antara dua program di astro TLC yang membuatkan aku selalu teruja dan terpikat setiap kali menontonnya. Kalau la aku sekreatif, berbakat dan sedasyat mereka, agaknya sekarang dah buka kedai kek gak kut ekekeke...berangan jer lebihhhhh.. :-p Ohh tapi takpe..tengok diaorang buat kat tv je pun dah cukup..bakat aku bukan ke arah cake-cake gitu..just aku suka dan kagum dengan segala hiasan dan idea-idea yang cuba dicurahkan pada setiap kek yang dipesan. Tak semua orang punya kelebihan begitu so yang tak berbakat cam aku nih..lebih suka menghargai je kerjatangan diaorang dari jauh hehehe...

Akibat daripada rancangan tu senja tadi, malam nih aku jadi tersangatlah rajin dan mula buat blog walking hingga merantau ke seluruh dunia dalam beberapa minit ngeeee (Cehh..kalau la dapat merantau betul agaknye tak sempat ler update entry aku ni ekekeke..) Dalam aku seronok memerhati, mendalami, mencari dan menerjah...aku terjumpa berbagai jenis dan bentuk kek yang agak "PELIK". Ye..aku cakap pelik tuk faham-faham jer lah yerrr...Hadoiii...kepelikan kek2 nih leh membuatkan aku muntah hijau sebelum aku menjamah tau takkk...sanggup aku tak makan kut...geli ahhh huhu Aku tahu kat luar sana lagi banyak gambar kek yang pelik2 tapi mehlah join aku layan sama-sama gambar 20 kek pelik yang sempat aku skodeng kat wall orang sebentar tadi. Owh ye..thanks to owner pic2 nih..Yeay!



Image Sourch: Google/Yahoo Search





















No comments:

Followers