Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 21 January 2012

Selamat Tahun Baru Cina 2012 semuaaa!!..

Woweeeee...kawasan kejiranan aku dah mula sunyi.Nampaknya cuti sekolah selama beberapa hari sempena Tahun Baru Cina yang akan datang telah digunakan dengan sebaik mungkin.Ada yang dah mula balik ke kampung masing-masing. Yang plan nak gi melancong tempat orang pun ade gak ekkk?? hehehe..bestnyeee...Family aku? huhu...saboooo...jangan risau..aku pun balik gak maaa..rugi ler kalau tak balik kampung time cuti panjang camni.Tambah-tambah anak aku menuntut di sekolah cina so dapat la cuti seminggu..extra lagiiii huhu..tumpang sekaki ler nampak kuikuikui..Kalau nak gi meyopping aku rasa dah banyak kedai mula pakat nak tutup awal, kang rasa tak best lak bila jalan rasa tak meriah ngeee....baik balik kampung ngadap rambutan tol takkk??? kuikuikui....

Tapi rasa kelakar lah pulak bila anak sempat sekolah cuma 3 hari jer minggu lepas then dah start cuti balik haha.Nih semua gara-gara banjir dan cuti sakit minggu sebelum tu arr. Haii..haiiiii haiiiii....nampaknya aku leh kira dengan jari jemari, berapa hari jer puteriku hadir ke kelas untuk bulan nih.Satu permulaan sekolah yang aku kira agak pelik dan hampir-hampir tak logik.Zaman bebudak aku pun takde yang terlalu rilex camni kwang...kwangg..kwangggg...Tapi apa nak buat..bencana datang tak kira masa jadi ibu bapa dan pelajar yang ada kawasan nih pun dah terbiasa dengan jadual awal tahun yang sentiasa ada extra cuti ..cuti..dan cutiiii...huhu..


Oklah memandangkan kita pun dah start bercuti dan cuti pun atas sebab kita rakyat Malaysia nak sambut Tahun Baru Cina so molek rasanya dikesempatan ini aku nak ucapkan sesuatu untuk rakyat yang berbangsa Cina sekalian alammm ...chewahhh ekekeke....Dengan happynye..Aku dan family ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA 2012 buat semua family yang berbangsa cina, sahabat handai, blogger2, follower2 dan siapa-siapa jer yang rasa nak sambut tahun baru cina tu arrr hehehe..Semoga tahun ini anda semua diberi rezeki yang murah/lebih dan kesihatan yang baik.Tahun nih tahun Naga kan? Woww...Tahun Naga(Dragon) yang sangat panas dan ganaz ..berapi siot ler tahun nih yerrr.GONG XI FA CAI!!!!..(^,^)..Yeay! 

No comments:

Followers