Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 3 January 2012

Sudah-sudahlah tuuuu..

Image Source: Google search

Kureng asem punya budakkk....Ni sms nak tanya khabar ke or nak membangkitkan kemarahan orang? First time aku jumpa budak yang kebal camnih..Eeeee!!!......geramnyeee...sakit hati aku nihhhh!!..Kalau leh aku nak jerit satu dunia tapi aku cuma mampu jerit dalam bentuk tulisan jerrr..Tak penah2 aku rasa nyampah tahap dewa kat orang seperti nih..berapi aku dibuatnya.Ya allahhh..mujurlah aku nih penyabar cikit tapi sabar aku nih terkeluar kat blog gak hahaha..Apa nak buat aku nih pun manusia gak,kekadang pandai gak emo weh hahaha.Tapi emo aku nih leh dicontrol lagi hehehe...

Hai..haii..haiii..lomas aku.....Mulut takde insuran ke per dak nih? Lantang sungguh sampai tak hingatttttt!!!..Nih kalau buat novel nih,leh meletop sampai beratus-ratus episod agaknya nih.Tak habis-habis ngan ayat poyo dia....Tak boring ke dia asyik cakap benda yang sama,aku yang kerepot nih pun dia nak libas gak ekekeke...Hadoiii..sudah-sudah lah tuuu..aku yang dengar nih pun dah naik muak dibuatnya huwaaaa Dimanakah aku?? (-,-').Malas aku nak cakap lebih2 sebab aku tahu dia pijak semut pun tak mati tuuu ekekeke.Buat apa aku nak ambik port kalau cakap tak serupa bikinnnn...hehe..Hebatlah sangattt!! huhu.."Talk to my hand" lerrr jawabnya hehehe

Image Source: Google search

Ingatlah ye kengkawan, andai 1 jari anda menunding ke arah orang, jangan kita lupa pada 4 jari yang selebihnya menunding kearah diri sendiri. Sedarlah Allah tu maha Adil dan seeloknya kita serahkan segalanya pada Allah.Bersabarlah selagi kita mampu walau diduga dengan pelbagai masalah dan dugaan.Insyaallah seandainya nasib kita baik, Allah akan tunjukkan sendiri pada kita suatu hari nanti apa yang sepatutnya. Fuhhh...lega lak pas ngadu kat sini hehehe...Dont worry..mood aku tetap ok hari nih..takde ape yang goyah walau taufan melanda sebentar tadi..Ada aku kesahhhhhhhhhhhh?? Yeay!

Image source: Google search

Nota: Tolong elak sms yang tergolong dalam lingkaran "hotspot", nanti nyesal kalau reply hahaha..adiosssss

2 comments:

Anonymous said...

Apa kesss? hihi

seripelangi said...

biasalah bebudak hehe..

Followers