Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 31 January 2012

Terbengkalai Lagi!

Pagi nih aku bangun penuh semangat, berhias ala-ala Mak datinnnnn sekadar untuk menambahkan colour kulit muka yang kureng bermutu ekekeke. Dalam kepala dah set nak serbu office Telekom seawal yang mungkin. Harapnya tak la ramai orang nanti ye..Ye laaa mane tahu dapat selesaikan problem aku sementara aku dah "Free willy" camnih. Kangkangan masa yang terhad sebelum nih juga menyebabkan aku sentiasa tak sempat nak jenguk diaorang...busylah sangat kununnnnnnnn!!! ekekeke... (^,^)

Image Source: Google search

Perjalanan dari tempat aku ke Office tersebut menggambil masa selama 25minit tapi aku tak terasa sangat sebab lagu "Trouble is My Friend" by Lenka sentiasa menemani aku. Sesuai dengan situasi yang aku alami hari nih kuikuikui. Bila dah parking depan pintu pagar aku sedikit hampaaaa (-,-') Haissss...Apa nihhh??? Eeeee..geramnyeee...dah 2 hari berturut-turut aku gi Telekom tu tapi buat loteh jerrr. Tak gak buka-buka oii..jam tangan aku dah kul 0930am..Hadoi laaa...diaorang nih nak keje ke tak ek? Pintu pagar asyik berkunci jer. Aku siap tunggu depan gate mengharapkan ada serpihan staff dia yang melepak kat kedai minum berdekatan nampak tapi takde gak muncul. Call office lak tak berjawab,ye laaa.. manetau ade yang dok sembunyi kat dalam time tu ekekeke.Selak kalender,hari nih dan semalam bukan hari cuti..bukan juga hari cuti umum. Cari notis-notis tepi pagar takde lak yang mengatakan office ditutup time bekerja...nak kata travelling, takkan takde sorang pun staff yang jaga office? 

Halamakkkk...korang nih..dah dua hari punggung aku berasap sebab ulang alik free jer..ingat dekat??? wawawa...menyakit hati tol ahhh.Aku nak urgent pun jadi terbengkalai balik dah kerja aku dibuatnya..Cehhh..malas aku nak berdrama swasta lebih-lebih...cuma yang aku harapkan agar dimasa akan datang, perkhidamatan anda lebih dipertingkatkan. Yeay :-s


No comments:

Followers