Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 26 October 2011

Comelnya Drama PASTA

(Sumber Gambar: Google Search)

Pernah tengok muka pelakon-pelakon nih tak? hehe..Mungkin peminat drama korea dah tau siapa diaorang nih dan mungkin juga ada yang baru first time tengok gambar yang aku letak kat blog nih.Haaaa...kalau nak tahu, nihlah pelakon utama bagi drama siri korea yang bertajuk "Pasta" yang ditanyangkan di TV2 setiap Isnin hingga Jumaat jam 5 hingga 6 petang.Sorry jangan tanya aku siapa nama diaorang semua sebab aku sendiri pun tak tahu siapa nama dierorang nih.Malas aku nak search lebih2 yang aku tahu cuma gelaran "Chef2" yang diguna dalam drama nih dan dah tentunya aku minat gilerrrr dengan lakonan mereka dalam drama "Pasta" tu..Gempak and selamber siotttt..

Rasanya datang balik dah demam korea aku nih,seingat aku last aku fanatik dengan drama-drama korea nih 3, 4 tahun lepas..musim orang tergila-gilakan drama "Winter Sonata" tu arr.Zaman tu bukan takat hafal nama pelakon2 tapi siap hafal lagu sekali.Yang lagi dasyat penangan drama tu, tiap kali jalan dalam shopping mall mesti ada yang spin lagu winter sonata..apa lagii...langkah kaki pun tetiba jadi slow-slow mane taknya layan lagu mendayu-dayu dalam mall.Hati pun jadi sayu-sayuuuuu ala-ala winter sonata hahaha..lawak tol ahh!!...

Eh..aku bukan nak crita pasal drama Winter Sonata tu..tapi aku nak crita pasal drama "PASTA" weiiii...hehehe..Dipendekkan cerita aku nonton drama nih pun secara kebetulan jer,duduk depan tv sambil layan anak buat ulangkaji..haha..Entah macam mana leh terlekatlah pulak ngan drama korea nih,biasanya aku abaikan je drama2 waktu petang nih.Buang masa aku jer,jiran2 ngadap kebun,santai2 ngan pasu bunga segalak,aku lak nak menapak depan tv..ape ke hallll??? Ehh...busy ngadap dapur pun yer jugak hehe..Tapi lain pulak kisahnya bila aku dah start fanatik balik dengan drama korea nih, kalau boleh aku tak nak terlepas tengok drama nih..sanggup aku masak awal or kemas apa yang patut semata-mata nak menapak depan tv sebelum jam 5pm...hehehe..

Hero dan heroin drama nih taklah handsome or cantik mana tapi comel tu tetap ada hehehe.Semua pun dah tahu drama nih dah tentu berkisar tentang masakan sebab tengok tajuk jer pun dah tahu ..Makanan ngetop oversea tuuuu..."Pasta". Hmm..Apa yang menarik drama nih ialah tentang jalan ceritanya yang selamba dan simple dan macam biasalah unsur cinta tu tetap ada arr walau kita tengok ribut melanda siang malam..comel kannn??? ekekeke.Drama Pasta nih aku leh katakan boleh membuat kita banyak ketawa dan tersenyum walaupun ada saat2 sedihnya sendiri.Pehhh..aku suke cerita macam nih,tak buat aku menangis teresak-esak depan tv tapi buat aku suspen and kecut perut memanjang terutama part Ketua Chef menengking pekerja dia..Hadeiii...Watak chef2 dalam drama nih suka jerit2..heran aku hahaha..Lagi yang buat aku heran,dah ngamuk tahap brutal pun masih ada yang nak ngorat lagi hahaha...Kalaulah aku jumpe orang macam nih,dah tentu2 aku lari 100meter dibuatnya haha..Inilah saat aku merasa perasaanku jadi comel gak wakakaka..Nama pun dah drama..so itu cuma drama,kalau betul2 agaknya jadi macam aku jugak kut hahaha

Oklah,aku rasa cukuplah takat nih dulu sebab aku pun masih menunggu sambungan seterusnya drama Pasta nih.Tak sabar rasanya tunggu petang...awwww..pasta..pasta..pastaaa kau dihatiku hehehe...Bagi sesiapa yang moodnya turun naik lepas balik kerja,tension2 or susah sangat nak senyum pas penat2 bekerja..meh la join aku ngadap drama PASTA sama-sama.Yeay!!!..

Nota: Aku sempat promot kat jiran drama nih, cara aku hint yang  aku tak pat melepak or tunjuk muka waktu petang2 start jam 5pm sampai 6pm wakakak..

No comments:

Followers