Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 24 October 2011

Manchester United kene sepak Manchester City

Baca update status kengkawan kat FB buat aku senyum sorang-sorang.Hampir setiap daripada mereka menyatakan perasaan tidak puas hati dengan kekalah yang dihadapi oleh Manchester United yang dibelasah teruk oleh Manchester City malam tadi(23/10/2011) hehe..Apa dah jadi dengan pasukan favourite dunia nih? Rasa macam pelik jer mata aku baca update2 peminat bola di FB.. Macam mimpi ngeri pun ada jugak!:-s

Hmm..kemenangan  tak terduga 6-1 menjadi isu hangat di setiap dada akhbar luar dan dalam negeri,kaca tv sekalian alam...belum lagi termasuk  blog2 persendirian,Facebook,Twitter,Friendster,Myspace,chatroom segalakkk and bla..bla..blaa....Huiii..masing2 tak sabar nak mengulas akan kekalahan teruk tu termasuk aku haha...Apa taknya,aku yang tak tahu menahu pun tersentap gak dengan kekalahan yang begitu tak masuk akal maklumlah semua pun tahu MU nih kalau ikut ranking dan sejarah yang lepas2,pencapaian tak pernah memalukan atau mengecewakan...tak gituuu???..huhu

Tak banyak yang aku tahu tentang MU sebab aku pun tak minat mana sukan bola nih,cuma tengok gitu2 jer.Yang fanatiknya husband aku arr kat group MU nih.No wonder muka pun takde semangat dah aku tengok malam tadi time nonton bola and bangun pagi nih pun buat2 taktau pulak brapa gol yang MU dapat jaringkan..tertempias dengan kekalahan agaknya.Siap tanya aku siapa yang bagitahu pulak bila aku sebut MU kalah teruk.Amboiii soklannnnn!!! Yang dia menapak depan tv dari mula sampai habis takkan taktau pulak..ker tak sanggup nak bagitau MU kalah dah hehe.. :-D.

Takpe-takpe...benda dah jadi nak buat macam mana kannnnn....Kepada penyokong2 Manchester City seluruh dunia aku ucapkan tahniah kat korang sebab setia menyokong M.city sampai dapat hadiah yang begitu tak disangkakan semalam.Dan kepada penyokong2 Manchester United pulak,mungkin korang tak bernasib baik kali nih.Dah adat dalam permainan....ada kalah dan ada menang,sape tahu lepas tewas teruk macam nih akan bangkit semula dimasa akan datang.Kena selalu fikir positif maaaa...Yeay!!!!..

No comments:

Followers