Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 24 October 2011

Sukaneka SJK Chung Hua

2 hari aku tak update blog dah cukup buat aku rasa rindu daaa...(Dalam hati siap cakap "Yerr ar tuu..rindu la sangattttt!!!") hehehe..Hmm jadual yang sedikit padat membuatkan aku agak keletihan untuk menaip sehari dua nih so aku abaikan apa yang patut seperti berblog ekekeke.Camnilah kalau jadi suri,kalau tak sibuk dengan kerja sendiri pasti sibuk ngan aktiviti family.Berkejaranlah jugakkk tapi aku sukeeee!!! Kurang-kurang hujung mingguku terisi cikit..ye takkk?? ngeeee :-p

Ouchhh...mukaku masih terasa sunburnnya,gara-gara join aktiviti sekolah anak aku hari sabtu lepas..Padan muka aku hehe...Pehhh..mane leh aku lepas peluang,wajib aku datang walaupun sunburn!!..Iyer laa mestilah ikut sebab pihak sekolah pun siap dah bagi surat rasmi minta ibu bapa datang untuk menjayakan sukaneka bersama PIBG.Nanti kesian lak anak aku,ibu bapa anak-anak lain semua datang,yang mama dengan daddy dia lak tak ada disisi.Aku faham perasaan tu..sangat memahami keadaan macam tu..Alaaa...time kita sekolah dulu-dulu pun kita selalu mahu begitu cuma kekadang kita lebih suka ikut jer apa orang tua kita fikir..kekadang tak tunjuk muka langsung kat sekolahkannn hehe..,jangan lak tak ngaku..kita pernah sama-sama lalui saat2 itu hehe..

First time aku ikut aktiviti sekolah nih,rasa hati debar-debar semacam lak sehari sebelum tu hehe..maklumlah anak sorang jer..masuk lak PRA 2 kat sekolah cina tahun nih,tahun lepas PRA 1 aku hantar gi Sedidik kuikuikui..Tak banyak yang aku nak ceritakan kat sini,program sekolah tu agak simple tapi aku enjoy dengan adanya senamanerobik,sukaneka,jamuan bersama PIBG dan pertandingan karaoke untuk kanak-kanak.

Fuhh..aku terpilih masuk 1 group ngan anak aku,group biru(ikut colour sampai kat pergelangan tangan diarah lekat kertas biru yang telah disediakan.)Aku sempat join 2 games selebih daripada tu aku jadi tukang sorak jer hahaha..aku tak larat weh pasal banyak lari-lari and angkat2 bebudak nih.Aku takat main tiup-tiup belon and pecah2 belon jer wakaka tu pun aku rasa dah semput semacam.Choyyy..cepat loteh dibuatnye jadi aku lebih rela bagi sokongan kat anak aku yang macam blur2 time diaorang bersukaneka..Tak faham cakap cina kut tapi wat2 paham wakakaka..samalah macam aku time kat situ hehehe...Oklah kat bawah nih ada 2,3 keping gambar yang aku uploadkan just untuk kenangan, takleh upload banyak2 nanti blog aku ngalahkan angkat kapal lak hehehe..Enjoy yerrr!!Yeay!!



Ni ler benda pertama kena buat,lekat kertas biru..charyooo group biru!!

Eh..sape lak budak laki yang aku pegang nih??

 Fokus hutan belantara kat belakang tu..green peace yo!! hehe...

  Puteriku start jadi blur...tak paham ape kene buat kut..Ikut jer laa hehe...

Saat menderita dibawah panas terik hehe..Berpeluh siottt!!

Angkat budak sama saiz mane larat cikgu woiii haha..

Bila ibubapa dah join,jangan harap nak tengok dari jauh hehe..

Nota: Malangnya pasukan biru dapat nombor last iaitu nombor 4 kwang..kwang..kwangg..Part karaoke tu aku takpat datang sebab belah petang aku terpaksa balik rumah orang tuaku yg megambil masa juga untuk sampai kekampung aku huhu..so aku takde koleksi gambar part karaoke tu ye hehe..

No comments:

Followers