Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 20 October 2011

Serius geram!

Huwaaaa...Serius lorrr...aku dah fedup sesangat bila takde elektrik dan air cam nih.Mana letriknyaaa...bukan bill tak dibayar,dah bayar awal-awal lagi..Mana airnyaaa??? bukan bill tak dibayar,dah bayar jugakkk.Hayooo...benda nih bukan sehari dua tapi dah selalu sangat dah huwaaaa...melampau laaa...Blog aku bertukar menjadi blog yang agak serius lak pagi-pagi camnih...seriuslah sangatttttt!!!..

Camne nihh..camne nihhh?? Nak buat itu takleh,nak buat ini takleh...Hadoi laa..malam tadi start kul 2am dah takde letrik,kene tunggu sampai kul 6am baru ada.Berasaplah jugak tunggu tapi mujur kat luar hujan lebat tau, sejuk sikit badan aku dibuatnya,kalau tak memang macam dok dalam oven dah.Kecian anak aku macam tak selesa jer tido malam dibuatnya..pusing sana..pusing siniiii..kejap2 sedar..hmmm..

Pagi nih pulak, gi dapur nak cuci gelas yang tertinggal dlm sinki malam tadi.Aku tunggu air keluar dalam 10min tapi hadeiiii..setitis air pun takdeeee.Ya ampunnn nasib baik aku ada stok air untuk kami 3 beranak mandi pagi nih.Itupun cukup2 jer..ampes laaa...Mana air nak guna masak lagi...nak minum lagiii ...nak cuci kain baju lagi..nak cuci itu ini lagi....nak guna kuar masuk tandas lagiiii....

Eeee geramnyeee...pagi-pagi aku dah jadi serius!..Mana2 yang berkaitan tolonglah ambil serius sebab kesulitan anda amatlah dikesali.<--pinjam ayat sape tah hehe...Sila ambik perhatian yeeee..Tapi apa-apa pun problem aku hari nih ,serius aku tetap nak tiap ending entri dalam blog aku tercatat perkataan Yeay! (^,^)

No comments:

Followers