Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 25 October 2011

Hujan owh hujan


"Katak oh katak megapa panggil hujannnn??.." teringat lagu top zaman kanak2 dulu hehe......Huishhh...pagi nih hujan agak lebat,disertakan dengan bunyi guruh dan kilat yang boleh membuatkan aku rasa tak selesa lak duduk sorang-sorang dalam rumah.Keadaan sekeliling yang agak gelap dan pemandangan kat luar yang agak sunyi menambahkan lagi rasa seram semacam.Bukan aku tak biasa cuma kekadang perasaan takut tu datang dengan sendiri maklumlah imaginasi melampau,segala macam alien and hantu2 timbul dalam otak nih..ekekeke..Yang lebih tragis bila pagi nih dikejutkan dengan berita kematian di sekitar daerah nih..choiiiiiyyy!!!..Seram lorrrr!!!

Ouchhh!!..walaupun hujan dah reda tapi angin yang menampar-nampar seluruh badan dari pagi tadi sampai sekarang membuatkan aku terpaksa menggalah dengan alam hingga memaksa aku untuk menyarungkan baju sejuk buat sementara waktu hehehe...Rasa macam dah beku jer isi badan tapi aku tetap juga berdiri teguh dihadapan pintu rumah sambil menghayati panorama indah diwaktu hujan begini.Hmm..Tak kelihatan seorang pun berada diatas jalan..kereta takde..motor takde..orang naik basikal pun takde..semua takde....lengang..sunyi..and damaiii!!!..Tambah-tambah bila rumah aku ngadap pokok macam nih hehehe...Meh la ngadap same-same .Yeay!! :-D

No comments:

Followers