Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 16 October 2011

Aiskrim idaman Hati


Tadaaaa...tengok aku beli apa hari nih!!!...Aiskrimmm tuuuuu....Sampai 10 bungkus aku beli...Opss...kat dalam gambar cuma ada 8 jer pasal aku ngan anak aku dah telan time dalam kereta tadi hahaha..Tak sabooooo nak menelannnn..dahaga sungguhhh hehehe..Kalau dimakan time matahari atas kepala macam nih memang sesuwaiiiiiii sesangatttt.Huhhhh...Betapa banyaknye aiskrim aku pilih tapi yang makan cuma 3 orang...tamak haloba tolll tapi husband ok jer..suoh ambik..so aku ambik jer la ikut suka..Ada aku kesahhhhh!! hehehe.....

Hari nih balik dari rumah mak mertua trus ajak husband singgah kedai runcit tepi jalan.Dalam kepala dah target nak beli macam-macam rupa aiskrim. Anak tekak tak sabar-sabar nak melahap aiskrim yang bakal aku beli nanti.Ini semua gara-gara pagi tadi  arr...kisahnya aku tengok bebudak kat rumah mak mertua aku makan aiskrim 10sen buatan sendiri.Nak mintak,rasa segan lak wakakaka Pehhhh..dierorang nih betul-betul buat  aku terliur.Teringat lak zaman bebudak dulu, time tu slalu gak aku belasah  aiskrim camtu..biasalah bajet ciput tak leh memilih sangat nanti kempunan pulak ekekeke..

Aiskrim dari brand apa aku minat? Entahlahhh..aku jenis main ambik jer,tak kisah la brand apa ..yang aku tahu cuma aku pilih ikut mata jer..Kalau cantik bungkusan and rupa dia maka aku ambik lerrr...Nak rasa dulu mane leh so aku pilih la ikut cantiknye bungkusan..daya tarikan tu woiiii..penting..penting bagi sesapa yang nak jual aiskrim hehe..Tapi yang aku pilih berdasarkan perisa gakkkk..Hari nih perisa limau yang selalu aku cari tak jumpe kat kedai tu so aku ambik ler seberapa banyak perisa coklat sbb tu korang nampak setambun perisa coklat dalam gambar tu hehe..

Oklah, aku nak melahap aiskrim dulu yer...tak makan nasi ler tengahari nih  dibuatnye haha..kenyang aiskrimmmm...hehe..Jomlah berpesta aiskrim ngan aku...Yummmyyyy!!!..Segarnya tekak nihhh...Yeay!

No comments:

Followers