Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 14 October 2011

Tempek-tempek :-D

Fuhhh...Seharian aku buat blogwalking.Uikkk..bukanlah maknanya 1 hari aku langsung tak bangun2 dari kerusi nih..maksud aku ada masa free jer,trus menapak depan laptop..rasa macam sebijik keje kat opis lak kuikuikui..Dalam aku sibuk skodeng blog2 orang nih,mata aku tak lepas daripada menjeling setiap sudut ruang yang digunakan.Huiii..aku terpukau dengan keindahan blog diaorang.

Biasanya aku hanya membaca isi kandungan blog tersebut tetapi hari nih aku lebih tertarik utk melihat background and design2 yang diaorang cuba pamerkan.Penuh warna-warni,identiti,cerita,tema dan illustrasi yang meletopppp!!.Dan aku percaya setiap latar ada makna selain suka-suka heeee.Pehhhh..Idea yang sungguh realistik dan aku rasa kagum...kagummm dan bertambah kagummmm!!

Dengan pengaruh2 yang ada maka aku pun tak ketinggalan ambik kesempatan ini utk menghias blog aku sesimple yang mungkinnn..simple kee??? Nampak mcm serabotttt jer haha..takper laa..serabot sbb hasil kerja tangan sendiri dah kira ory ape haha..Ada aku kesahhhhh!!! huhu..Sebelum ini aku tempek jer ape2 gambar yang aku rasa cantik dan menarik kat web2 macam gambar kat bawah nihhh.Ya ampunnn!!!...Sape tah punye gambar tu..sori yer aku pinjammm dahulu dan selamanyaaa ngeeee..Jom la ikut aku tempek-tempek...kita tukar selera lakk..Yeay!!!

Aku pinjam gambar nih slalu kalau takde idea nak letak gambar ape kt FB or Blog aku..lawa tak???..Memanglah lawaaa..sebab tu aku suke gune gambar nih cuma karang aku nak lihat pemandangan lain pulak hehe..

No comments:

Followers