Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 27 October 2011

Lagi-lagi Meragam

OMG!!..komputer aku buat hal pulakkkk!!!..Apa lagi yang tak kena nih!!..Lagi-lagi meragam..Pagi-pagi dah buat hal, lepas satu hal..datang lak satu hal..asem tol laaa!!!.Padahal aku dah update,reboot, install driver baru,double check siap skodeng kat control panel pun still camtu. Apa pulak USB Device not recognized??? Dah berkurun aku sumbat laptop nih dengan mouse blink blink aku nih,baru hari nih bagitau aku tak pat recognized?? Apa ke hallll??..Siot jerr!!

(Source: Google)


Eeee..geramnyeeeee!!!...hilang mood aku dibuatnya, pantang tol aku kalau benda nih meragam. Yang virus segalak menapak kat laptop aku nih pun satu hal, orang dah flying kick pun masih nak bertapa kat komputer aku gak...degil tol!..corrupt sini sana lak jadinya! Eee..leh muntah darah aku merapu kat blog macam nih..ekekek...

Hadoiii....dalam hati siap mengharapkan dan berdoa sekurang-kurangnya wujud 1 kedai komputer dan seorang pakar IT untuk daerah tempat aku stay nih. Dapat gak aku melompat kalau ada problem ngan laptop aku nih..bukannya kene travel beribu batu jauhnya semata-mata nak reformat or check laptop aku nih jer. Kalau siap sehari takpalah juga, bayangkan kalau 2,3 hari dikurung kat kedai camne lak tu? Bajet pun leh lari woiiii!!!.. Bukan saja cakap lerrr...Aku dah biasa sangat dah sebab tu aku tahu huhu...Choyyy..choyyy..choyyyy....sabar jer laaa huhu..takpe-takpe hidup memang macam nih, penuh cabaran dan dugaan. Yeay!! 

No comments:

Followers