Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 14 October 2011

Pot pet pot pet..

Argghhh!!!..Dah berpuluh kali dah menguap depan screen segiempat nih,tapi mata tetap maintain jer..Pandang jam kat tangan pulak rasa macam dah lewat sangat tapi kenapa mataku masih segar bugar???....Hayakkkk!...tolong laaa..tolong laaaa... sapa2 yang lum tido lagi tu,silalah jawab aku,katakan padaku masih ada insan yang jadi burung hantu gak malam nih uwaaaaa Cehh!!..ayatttt!!!,kalau korang jawab pun aku nak ckp ape? Gudnite ke?..ampes jerrr...:-s

Dari tadi  dok tekan mouse,kejap klik sana..kejap klik sini.,,kejap search sana ..kejap search sini....Apa sebenarnya yang aku cari malam  nih ye? huwawaaaaa...Lotehnye jiwa raga kalau dah over boring nih. Ngadap tv aku rasa muak,dengar lagu lak rasa macam bingit jer telinga nih dibuatnye.Ye betullah kata orang "Sunyi itu indahhhh" tapi malam nih gangguan bunyi cengkerik yg memekak kat luar siap ditemani bunyi over kipas dinding umah aku nih wat aku rasa makin bertambah geram and menyampah lak..Choyyy!! Nape baru malam nih aku nak sibuk komplen bunyi kipas ni padahal dah brapa lama dah menapak kat dinding tu huh!..Gangguan bunyi tolll!!

Dari tadi skodeng FB,dalam hati nak jer aku update status kat wall tapi bila difikirkan balik, baik takyah.Malam nih semua nampak senyap jer,baik sokmo..ker dah berdengkur dah agaknye..huhu..Ada gak 2,3 orang classmate lama dok melepak kat wall tp mood aku takdok mlm nih,jauh diufuk megaaa..Nak suoh aku ..tegooo...meyampokkk..inbox...chatttt..berkebunnnn kat farmville??hahaha.Maaflahhh ye..tak sesuwaiiiiiii hokeyyyy!! Malam nih aku cuti berkomen and cuti buat segala perkara yang berkaitan kt FB haha...kejap lagi nak gi cuti-cuti m'sia gak huhu

Oklah,end dulu yerr..saje jer pot pet pot pet kat sini kejap.Karang dah legaaa..senak-senak perut dah kurang tahap 40%, hati lapang tahap 30% ...aku rasa dah pat tido dah agaknye pasnih wakakaka..daaaaa..nite2.Moga mimpi indah yerrr...Yeay!!..

No comments:

Followers