Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 20 October 2011

Ulser yang comel!

Pedihnyeee...sakitnyaaa uwawawa....dah masuk hari ke 3 aku menahan ulser dalam mulut nih, nak telan air sikit pun susah..Aku mengharapkan hari nih akan pulih seperti biasa tapi jangan harap laaa..makin besar adalaaaa..ampes tol!! Haiyakkk..bila agaknya nak baik nih???..Hilang segala selera makan 2,3 arinih dibuatnya..Ulser..ulser..owh ulserrr...sudah-sudahlah tuuuuu...!!!

Nak kata tak cukup minum air mineral, aku teguk gak macam biasa...Alaa bukan teruk mana pun cuma yang buat aku tak tahan,pedihnya rasa macam sampai ke tulang pulak bila tersentuh kat ulser sebesar bijik mutiara sabah saiz kecik tu.Nak borak2 pun aku takde mood,rasa macam ada emas lak dalam mulut nih...ewww sakit tauuu.... :-s Elehh..macam la korang tak pernah kene gak...hehe..

Dalam aku dapat ulser yang comel lagi fresh nih, sempat gak aku melalak ngan husband aku sebentar tadi,sesaje test vokal sambil main gitar time malam sunyi macam nih.Mane tau dua-dua terpilih masuk rancangan reality tv pasnih,jangan lupa afundi aku yerrr (^,^) wakakaka Kalaulah umah aku nih ada jiran dok sebelah meyebelah,ada percuma kene hempok ngan kuali melalak malam2 camnih tapi mujur la jiranku duduk jauh di benua afrika hehe....

Amboiii minat punya pasal ulser pun tak hingattt dahhh..hehehe...Apa pulak tak hingatttt.??..Aku sporting hokeyyy..tak tunjuk2 aku pedih sampai ulu hati tauuu..cuma kat blog nih jer ngadu sana sini ngalahkan budak baru nak masuk tadika kuikuikui...Rasa macam nak terkoyak lak ulser aku bila melalak malam nih tapi aku belasah gak untuk setengah jam,janji aku happy..Yeay!.

No comments:

Followers