Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 3 December 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang Gabungan 2 Negara


Dah banyak hari gak aku tengok Trailer Biar Mimpi
Sampai ke Bintang kat Astro.Semakin aku nonton trailer nih,semakin aku rasa tertarik pula nak mengikuti cerita nih.Tak cukup di tv,aku try skodeng kat youtube...wowww...kisah cinta dua negara ke nih? adeiii...Macam cute jer citer nih kannn ngeeee...Pelakon pun comel2 belaka, tak sabar rasanya aku nak mengetahui lebih lanjut kisah cinta telefilem nih.Menjadi ke lakonan diaorang nih ek?

Hmm..Seperti yang kita tahu,watak utama yang dipegang oleh Randy Pangalila dan Elfira Loy mungkin memberi sedikit kelainan dalam Biar Mimpi Sampai Ke Bintang. Sekali pandang aku rasakan pertemuan dua pelakon nih nampak serasi jer, rasa macam ada magnet lak bila tengok dua pelakon nih bersama. Adeiii..jangan salah baca lak..magnet tu maksud aku kedua2 pelakon tu nampak macam sesuai bila belakon bersama, ada daya penarik masing2 atau lebih mudah aku cakap ada kekuatan tersendiri dalam menjayakan watak masing2 huhu. Kalau aku tengok dari Trailer yang disiarkan 2,3 hari nih..macam menarik jer jalan cerita yang cuba disampaikan tapi tak tahulah bagaimana kesudahannya nanti.Ada orang cakap telefilem nih cuma sesuai untuk golongan muda remaja jer..Tol ker? hehehe..alaaa..ada aku kisahhhh???janji aku suka sudahhhhhhh...hehe

Nak puji or komen lebih2 pun aku tak berani sebabnya aku pun cuma takat tengok trailer jer..kang aku puji melambung tapi jalan ceritanya biasa lak atau aku kutuk kaw2 tapi kisah cinta dua sejoli nih memang power gilerrr...Kan logik ape aku cakap nih hehe...so lagi baik kita sama-sama bersabar yerrr...Apakah gabungan pelakon Indonesia dan Malaysia nih mampu menggamit hati penonton dua negara gak kali ini atau sekadar gimik kat tv je hehe..Sama-samalah kita nantikan kemunculan Bila Mimpi Sampai ke Bintang nih pada 
22 December 2011 yang bakal ditayangkan pada jam 9 mlm di Channel Astro..jangan lupa tauuuu,join aku tengok citer Biar Mimpi Sampai Ke Bintang December nih .Yeay!


Nota: Aku suka dengar semua lagu OST telefilem nih, semua jiwang2 belaka..sesuai untuk musim hujan macam nih ngeee

No comments:

Followers