Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 15 December 2011

Meragam lagi

Image Source: Yahoo Search

Argggghhhh!!!..kureng asem tol ahhh....Nak mencarut pun ada nih huwaaaaa....Bila nak baik nihhh??? Fed-up tollll ahhh!!!...Dari pagi sampai ke malam lum reda2 gak perut nih.Yang aku lagi bengang bila mengenangkan hari ni je dah berpuluh kali aku keluar masuk klinik "Dr.Tan",ngalahkan rumah kedua pulakkkk huwaaaaa...siot tol ahhh!!..mane larat camnii..Meragam lagi..dan lagi ..dan lagiii!!..Baiknya bila pulak??..Adui laa..dugaankah ini? huhu

Aku makan ape semalam ek sampai perut aku meletop2 hari nih???...Rasanya takde la menu pelik yang aku telan semalam.Family aku pun makan menu yang sama gak tapi nape cuma perut aku jer yang meragam nih...asemmm tolll...Nasib badan ler camnih...alergic???...Sensetifff??...Ahhh!!ada aku kesah dahhh..cam ape tahhhh..huwaaaa...Minum ubat yang kakak dan ayah aku suruh pun dah,tapi still gak membuak2..macam takde ape2 perubahan pun nih.Minum 100plus lak kunun2 nak kembalikan tenaga yang telah hilang..adeiii..ye la tu..minum air gas then memulas balikk..tahniah untuk itu huhu...Mak aku lak suruh minum air teh pekat..leh pakai ke cara nih? Huhu..malas nak fikir lebih2..ikut je la petua2 yang ada nanti...janji dapat melegakan sudahhhhh!..Yeay!

No comments:

Followers