Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 22 December 2011

TV Bravia Baru


Tadaaaaaa.... cantik tak?? cantik takkk??? Winkkk..winkkkkkk... (^,^) Kelasssssss gituuuu hehehe..Hadeiiii...nih bukan tv AKU(<--saja bagi bold dan guna font besar cikit..biar jelas ngeee) mahupun tv Mr.Hubby daaa..Ni la tv baru Mak dan Ayah aku kwanggg..kwangg..kwangggg..Dari semalam aku dok tahan napas taknak share dalam blog kononnyalah kannnnnn... tapi apakan daya perasaan teruja aku melebihi segala-galanya.Selagi aku tak taip kat sini selagi tu dalam kepala aku nih tersusun segala word yang indah2 hehehe.Ni la ala-ala menunjuk alaf baru semua guna internet wakakaka..ampes jer kannn..Oii..aku cakap aku teruja tadi kannn so tak salah aku tayang kat sini..Itu kan sebahagian daripada mood dan perasaan aku huhu Sengaja aku tempek gambar tu sebab aku rasa kalau takde gambar rasa macam tak ada "pelangi" je entry aku yang nih :-D...Sibuk jer aku kannn padahal bukan tv aku pun tuuuu...Alaaaaa..bila difikirkan balik,suka hati aku ler nak buat apa,nih kan blog aku so hak aku le nak buat apa pun kannn kuikuikui

Cayalah ayah aku nih,dah pencen baru nak beli Tv beso gedabak camnih..mana tak terlopong bijik mata aku semalam ....bukan takat aku yang terliur..aku rasa satu rumah pun terbeliak kut..anak2 dan menantu segalakkk rasa tercabar wakakaka...Pehh..nampaknya citarasa ayah aku kali nih leh tahan gak walaupun aku tahu 2 adik lelaki aku yang turut bersubahat dalam pemilihan tv nih..Aku tau tuuuu hehehe....Korang ingat aku nak percaya ayah aku pilih tv camni?..Takde nyeee...TV LCD Sony Bravia 40 inci tu wehhh siap leh guna USB segalak...tv nih selera muda mudi hehehe..Selera ayah aku simple jer..aku tau sangatttt..hehehe.Takpelah..mungkin dah niat ayah dan mak aku kut takpun penangan pencen dan christmas nak tiba nih hehe..Tv lama pun dah ada tanda2 gak nak sakit tu huhu

Seingat aku la kannn..ni la tv yang paling besar yang pernah ayah miliki sepanjang dia bekerja dulu sampai la tv baru masuk rumah semalam.Aku tumpang gembira dengan usaha ayah dan emak selama ini sampai aku leh lihat perubahan2 yang kami lalui dari tv hitam putih sampai tahap ayah dan mak aku jadikan aquarium ikan waktu aku kecik2 dulu disebabkan terlalu sayang nak buang  hahaha..Then bertukar kepada pelbagai brand yang ngetop2 dan kekadang tersasar ke brand yang takpernah aku dengar kuikuikui...Dan dari size tv comel...sederhana dan sekarang beli size yang aku rasa agak besar untuk ayah dan emak aku.Nampaknya tiap kali balik kampung lepas nih ,puasa hati kami dan cucu2 sekalian alam dan semestinya terkebil-kebil mengadap tv baru nenek dan datuk diaorang..Syukur ler dapat tumpang sekaki... hehehe..Yeay!

 Owh kotak nih...saja aku tayang kat sini...aku kan begitu detail sekali..so semua benda aku nak capture hahaha..

No comments:

Followers