Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 18 December 2011

Layan lagu Pokok

Selamat Hari Mingguuuuu!!...Selamat Berhujung Mingguuuu!!..Hmm..Hari ahad yang sering ditunggu oleh kita semua untuk bersantai2 bersama family dan kengkawan.Tapi bagi aku hari nih agak kosong,panas dan sekaligus mematikan segala hasrat aku nak gi ke mana2 tapi memang aku tak keluar pun hari minggu hehehe..Macam biasa aku masih fobia keluar hari minggu sejak bertahun2 yang lampau ..fobialah sangatttt!!!..hahaha.. So macam biasa, aku lebih suka membiarkan setiap hari ahad aku tanpa sebarang aktiviti hahaha

Dengan keadaan pagi yang agak sepi walaupun ditemani bunyi teriak puteri dan anak2 buahku,tetap aku rasa macam solo hahaha...Tak apalah kekadang perasaan tu datang dengan sendiri..tol tak?? Aku selalu sebut macam tu supaya aku tak rasa down sangattt haha..Suasana pagi yang sedikit hening nih membawa aku untuk melayan lagu "Pokok" dari Group Meet Uncle Hussein Ft Hazama...Banyak kali gak ulang dengar sampai tangan aku gatal jer nak copy link youtube lagu tu untuk dimasukkan dalam blog aku nih.Makaceh la untuk owner videoclip nih yer..aku minta izin untuk pinjam dan lekat seumur hayat blog aku masih hidup.Tolong jangan didelete yeee hehehe..Aku suka sangat dengar lagu nih dan juga clip nih,simple je kannn..Meh la kita layan sama2.Yeay!

 


No comments:

Followers