Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 14 December 2011

Lemau

Adusss..tengahari nih aku rasa keboringan tahap gaban, pandang keliling semua dah rebah kebumi..maksud aku pas makan semua jadi lemau macam ular kekenyangan.Time matahari terpacak atas kepala,time tu la jugak nak membuta..Hadeiii...Tak baik untuk kesihatan ye tapi apa nak buat,itulah perkara yang paling gemar kita lakukan tambah2 bila datang perasaan malas hehe..Maaf ye kengkawan kalau terasa tapi aku bercakap berdasarkan diri aku sendiri,mane tak gempal siottttt aku ni haaaa kuikuikui..Tengahari camnih tulang temulang aku jadi cam berat je sampai nak ngadap tv pun aku takde selera,masuk bilik tidur juga le jawabnyeeee huhu

Tak banyak yang aku nak kongsikan disini walaupun dah sehari menyepi.Jadual aku yang agak padat 2 hari lepas,nampaknya agak kosong hari nih.Perjalanan balik kekampung sendiri semalam turut memenatkan aku sampai jiwa ini terasa tak mampu menanggung derita lagi wakakaka.Jadi dengan waktu yang terluang begini, lebih molek rasanya aku berlabuh sebentar selama sejam dua untuk menggumpul kembali tenaga aku yang hilang dan tak cukup tidur disebabkan puteriku sepanjang malam tak tidur lena kerana menggalami sakit gigi.Apa lagiiiii... Jom le berlayar sama2...Tido timeeee!!..Owh ye sebelum tu meh la tengok gambar yang aku publish nih hehehe..Yeay!

Kentang goreng yang paling ngetop di Pasar Malam Sibu,tempat lain pun ada gak..saja tayang sebabnya kentang goreng nih dibeli pada hari jadi ayah aku iaitu 12/12/2011..huhu..ada makna aku cakap camtu tapi biarlah rahsia ngeeee...

 Macam2 rupa gula2 puting zaman sekarang nih, rasa kelakar jer bila tengok bebudak2 nih sumbat dalam mulut masing2 ekekeke..Dibeli oleh kakak aku yang berjiwa seni dalam pemilihan benda2 camni hehehe..senilah sangatttt!! :-D

 Yummy sodapnyeeee ikan bakar Mak aku nih....dapat ikan yang fresh camnih lagi menjilat jari aku dibuatnya oiiii...terbaekkk wokkkk!!!

Topeng yang aku belikan untuk bebudak nih, harga satu cuma RM2.90 ..Aku rembat benda nih pun sebab aku dah kekeringan idea nak cari benda apa untuk bebudak nih.Ambik yang murah2 sudah..kalau beli yang mahal2 kang dibuang camtu jer..play save hahaha....

No comments:

Followers