Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 30 December 2011

Top 10 Entri Terbaikku

Rajin lak jiwa aku malam nih,tetiba tergerak hati nak selak balik entri aku yang lepas2. Apa yang aku cari pun,aku sendiri tak tahu. Sebenarnya tak terlintas pun ketika ini untuk update apa2 entri tapi disebabkan sebentar tadi aku terclick butang statistik tetiba datang lak idea nak senaraikan 10 entri aku yang paling gemar dikunjungi atau paling mendapat sambutan..huhu..Walaupun entri2 aku yang lain kurang mendapat sambutan tapi itu tak menjadi masalah,kerna masih terlalu awal untuk aku meneka.Yang aku publish nih pun adalah antara terhot untuk 2 bulan je sebab blog aku pun baru je lagi.Dapat kunjungan pun aku dah bersyukur sesangat.Siapa tahu,tahun depan insyaallah aku akan buat untuk 12 bulan pulak..Moga2 angka tu lebih menarik untuk aku tayangkan dalam entri baru masa tu ye hehehe..Datang mood ngegada aku malam nih hahaha.Ada aku kesahhhhhh??? (^,^)

Tentu ada juga kengkawan yang nak tahu kedudukan entri aku yang paling top kannnnnn hehehe..Kalau taknak ambik port tu..dok diam2 sudaaaa... :-D.Bagi mereka yang teringin nak tau tu..aku leh sharekan..Takpe..takpeeee...malam nih aku baik hati sikit(<--- baik hati ke or nak menunjuk nih? ampes jer kannn hahaha)..Jadi aku sudi sharekan entri aku yang terhangat sebulan dua nih...kiranya meletoplah jugaaaakkkk....Wehhh..ini bukan aku sendiri yang pepandai buat kajian hokey...nih berdasarkan jumlah kunjungan perunik daripada pembaca seluruh pelusuk dunia.Terima kasih buat semua yang sudi singgah kat blog aku nih hehehe....Nampaknya blogspot dah permudahkan kerja aku untuk melihat sendiri, manakah entri aku yang paling ngetopppp...Nak tau ranking Top 10 entri terbaikku tahun 2011? Sila lihat gambar dibawah.Yeay!


Tadaaaa...ni la Top 10 entri aku yang paling mendapat sambutan...syukur ler..kurang2 ada la jugak orang nak bace kuikuikui

Ni lak antara lokasi pembaca2 blog aku..bestnya tengok angka2 pembaca unik untuk blog aku,tambah2 bila yang datang jenguk blog aku nih datangnya dari serata dunia hehehe Aku hairan nape ranking ke-2 datangnya dari Rusia...Rakyat Malaysia banyak situ kut ekkk hehehe..Salam kenal buat semua yeee!! Makaceh sekali lagiiii...

2 comments:

Anonymous said...

permulaan yg hebat.teruskan

seripelangi said...

thanks

Followers