Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 18 December 2011

Sekali lagi "Lirik Untuk Mencintaimu"( Lagu Tema Biar Mimpi Sampai Ke Bintang)


Hmm..cuba tengok carta kat atas tu.Ni adalah analitik terkini untuk blog aku.Minggu nih je yang keluar masuk blog aku hampir majoritinya mencari kata kekunci yang sama di google ataupun yahoo search.Nampaknya entry aku yang bertajuk " Lirik Untuk Mencintaimu (OST Biar Mimpi Sampai Ke Bintang)" mendapat sambutan dikalangan kengkawan semua..Dan aku leh teka,semua excited nak nonton citer nih ek hehehe..sabar jer lah yeee..kita sama2 tunggu 2,3 hari lagi hehe..

Memandangkan ramai yang jenguk blog aku sebab entry yang nih dengan happynya walaupun tengah separuh selsema, aku sediakan untuk korang lirik lagu Untuk Mencintaimu iaitu lagu tema untuk telefilem Biar Mimpi Sampai Ke Bintang di youtube pula.Maaflah kalau aku buat simple je kali nih sebabnya aku tak suka semak2 time mood turun naik macam nih ekeke..oklah semoga semua enjoy ye. (^,^)..Oh ye..makaceh sekali lagi untuk semua yang rajin skodeng entry aku hehehe..Yeay!



No comments:

Followers