Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 4 December 2011

Musim Angry Bird

Ouchhhh!!..Angry bird sana..angry bird sini...kemana aku pergi je,mesti ada benda yang berkaitan dengan angry bird.Hadeiii...merata lak angry bird nih berada,dari kampung sampailah ke bandar.Pendek kata hampir semua tempat dimonopoli oleh angry bird ekekeke...Yang lagi bestnye bila kita nampak adanya benda sehalus sticker kuku sampai la ke segedebak patung Angry bird yang digantung dalam gerai kecil di tengah-tengah shopping mall.Musim angry birdkah ini??? Kompius satt..patung smurf pun dah nampak bersaing gak ngan angry bird nih hahaha..

Kalau rasa nak buat hobi dengan menggumpul semua benda yang berkaitan dengan Angry bird pada waktu ini memang pejam mata je cari..chewahhh..berlagak lak aku nih..Tol laaa....Nak cari apa?..nak cari pen? pemandam? keychain? beg? penanda buku? pin rambut? sticker? kalender? magnet? patung? baju? seluar?games?tuala mandi??? kek harijadi?cupcake? and bla..bla..bla..taip banyak2 pun buat loteh jer sebabnya idea diaorang nih memang canggih2 belaka.Pehhhh..takyah pening-pening..semua adaaa maaa..Cuma terpulang kepada kita je untuk memiliki,kalau bajet cukup leh la beli yang power2 tapi kalau bajet seciput jer..dapat beli pen pun dah cukup bagus.Nasib baik la zaman aku takde benda macam nih,kalau tak meraung mak ayah aku dibuatnya hahaha..

Ayooo..yooo..yooo...penangan Angry bird nih takleh nak cakap apa..Aku perhatikan kegilaan terhadap Angry bird nih tak kira usia,dari kanak-kanak perempuan sampai ke kanak-kanak lelaki.. tu belum lagi termasuk belia remaja atau mak serta bapa budak huhu..Nih yang aku lagi rimas,anak sedara aku pun dah fanatik ngan angry bird gak..Tu tak pe lagi.tapi bila puteri aku pun dah start minat dengan angry bird..kecut perut je dibuatnya..takut lak nanti tempiasnnya kene kat aku.Risau jiwa raga aku wehh..kang jalan kat mall mata lak asyik menjeling Angry Bird memanjang.Silap aribulan,aku pun leh jadi Angry Bird jugak hahaha..

Meh aku sharekan gambar bebudak nih dengan angry bird masing2.Semalam mood pakcik diaorang baik cikit,jadi masing2 dapat 1 baloon angry bird..Harga satu belon ikut pasaran time pesta2 ialah RM8 tapi adik aku nih pandai bab tawar menawar..jadi beli 4 dapat harga RM20 wakakaka...nape tak beli jer belon 20sen kalau nak yang murah ye takkk ekekeke...Dah cakap dah..musim angry bird woiii!!!..Tapi dengan selambanya aku mengaku,dalam banyak2 angry bird terus terang aku cuma suka dengan angry bird colour merah jer sebabnya aku rasa colour merah baru real macam Angry. Sebenarnya tiap angry bird ada nama,tapi aku sapu habis semua sebut angry bird..lantak la labuuuuu...Yeay!

 Dina ngan angry bird purple nyeeee...

 Izat ngan angry bird yang tak berapa nak angry..senyum sokmo je kaannnn hehe

 Shifa ngan angry bird yang paling comel tapi still nampak ganasssss...

 Aku dah cakap,aku suke warna merah jer..sebab tu puteri aku dapat warna merah haha..

Ni pun ketegori angry bird gak...anak burung nih tetiba masuk rumah time bebudak tengah syok main baloon angry bird..hehe..Dia ingat yang bebudak nih pegang tu,kawan dia kut kuikuikui






No comments:

Followers