Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Friday 2 December 2011

Letrik Terputus

 Source: Google search

Ampesss tolllll!!..Haduiii laaa...Pe nihhhh???...Aku dah syok2 tido sampai langit ke-7,tetiba takde letrik pulak. Ni yang aku bengang nih,macam dok dalam oven lak rasanya.Nape laaa saat-saat macam ni pulak terputus letriknya..dah tengah malam nih oiii..takkan nak berkipas tangan lak sepanjang malam uwaaaa...Harap2 puteri aku tak terjaga dari tidur.Risau gak takut dia ngamuk sebab panas.

Mujur ler laptop aku nih masih full bateri,kurang2 leh menggantikan lampu picit sementara aku untuk malam nih.Akibat daripada terputusnya letrik nih, aku dok menapak balik depan laptop..merapu,mencarut sorang2 tengah2 malam..huwaaaa...Wahai SESCO seluruh alammmm,tolonglah cepat bertindak..bagilah aku udara segar cikit wehhh..kalau siang takpe lah juga,dapat gak aku bawa bersantai depan umah.Ni dah gelap baru nak buat hal!

Adeii..entahlah barapa lama kene tunggu,harap tak sampai ke siang je nih.Tunggu seminit dua pun dah boleh buat aku hilang sabar gak,inikan pulak sampai berjam2 huhu..Adeh menakutkan lak dengar anjing menyalak lain macam kat luar... dah ler senyap sokmo camnih,seram lak rasa nyawa aku dibuatnya.Entry nih aku rasa macam tak boleh nak Yeay! :-s

No comments:

Followers