Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 10 December 2011

Gerhana Bulan di Bulan December

Woweeeee...Malam nih ada gerhana bulannnnnnnnnn!!!..Pehh...di planet manakah aku sampai tak tahu pasal gerhana bulan nih?????..Malu nak sebut kat sini tapi dengan jujurnya kalau tak tengok berita tv jam 8pm tadi,tak ku tahu rupanya malam nih ada gerhana bulan..Haduiii..ketinggalan zaman tol ah aku nih.Macam dok dalam gua pun ye jugak kuikuikui Rasanya untuk tahun nih, bulan december merupakan bulan terakhir berlakunya gerhana bulan nih..kalau nak tengok lain kali..bersabarlah menunggu di tahun2 yang akan datang ye.Entah bila kita dapat melihat gerhana bulan lagi selepas berlakunya malam ini..

Cehh..Login facebook pula semua kengkawan dok pakat cerita pasal gerhana bulan yang berlaku time nih.Selang beberapa minit, ada2 je update terkini status yang berkisar tentang gerhana bulan.Wahhh..yang masuk ketegori amateur photographer lak tak kurang hebatnya siap tayang2 gambar gerhana bulan yang tengah berlaku time ni.Kalau aku ada camera canggih cam dia orang kan ke best hehehe Suka aku nak sebut disini dimana melalui hasil tangan diaorang lah aku yang dok terperuk dalam bilik nih dapat melihat bagaimana berlakunya gerhana bulan yang berlaku di sekitar2 zon aku sekarang..seronok gak camnih hihihi Aku cuma skodeng wall fb jer,nak kidnap gambar yang diaorang capture tu tak berani lah pulak,kang aku kene bayar saman..adeiii.. mane aku nak korek kalau ada yang minta bayaran :-s

Sebelum aku logout blog aku malam nih, sempat aku menjenguk ke luar tingkap untuk melihat sendiri keadaan gerhana bulan seperti yang diwar2kan Tapi nampaknya nasib tak menyebelahi aku malam nih,cehhhh!!...bayangan bulan pun aku tak nampak hehehe..takpe laaa..dapat tengok gambar yang kengkawan publish kat fb pun jadi lahhhhh..Yeay!

No comments:

Followers