Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 3 December 2011

Operasi bebudak

 (Inilah muka-muka gangster ayu n comel dlm umah aku..dari kiri izat,shifa,bella dan dina)

Woweeeeee...meriah..meriahhhh..rumah ayah dan mak dah jadi tongkang pecahhh ekekeke...Kalau 2,3 hari lepas rumah ni senyap sokmo tapi start dari semalam dah riuh rendah dengan suara bebudak.Pehhhh...Jerit sana jerit sini..terpekik sana terpekik sini....lari sana lari sini...melompat sana melompat sini...princess...batman...angry bird...semua adaaaa hahaha...Sape hero..sape herion ..aku pun tak tau dah haha...Wehh..anak buah aku tak ramai mana...cuma 3 orang jer..tapi kalau dah kumpul ngan puteri aku yang sorang tu..hadeiii..leh tahan gak jadinya huhu..

Bestnye bila anak2 saudah dah balik kampung nih, bilik aku yang mulanya teratur rapi tapi aku dah tak leh nak buat apa dahhh...kemas jer mesti berselerak balik hahaha...Agaknya bilik aku nih pusat operasi diaorang kut...memang sesuai sangat sebagai tempat untuk buat projek yang meletoppp haha..Tapi aku tak kisah,bukan selalu pun anak aku jadi hesteria macam nih.Bila dah jumpa sepupu2 dia..semua benda dia nak tunjuk termaksuk laptop aku haha...lawak tollll....

Choyyy..choyyy...choyyy...awal pagi aku dah update blog aku nih nak tau sebab ape?Adeiiii..pintu bilik aku dah diketuk daaaaa...Alarm yang paling canggih bagi aku takat nih haha...Bebudak nih suka sangat main ketuk bilik..maklumlah bilik aku nih kan tempat simpan barang2 mainan...jadi tak hairanlah ada operasi pagi petang siang malam hahaha..layannnnnnnnnnn je la operasi bebudak nih...Yeay!!

No comments:

Followers