Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Saturday 24 December 2011

Family Gathering

Wohoooo..23/12/2011 akhirnya merasa gak aku join Family Gathering kat Hotel malam nih.Makan malam keluarga yang aku nanti2kan sejak zaman aku bebudak lagi,dimana waktu tu aku tertunggu2 ayah ajak satu keluarga gi makan kat hotel mewah..zaman aku suka beranganlah katakannn hehehe..Dah tua bangka camni baru nak merasa Family Gathering kat Hotel (^,^)...Biasanya tiap tahun kitaorang gathering kat rumah ayah dan mak je.Cara turun temurun kut..bila dah biasa maka jadi la trend dan seterusnya jadi ala-ala tradisilah pulak  hehehe..

Bukan juga maksudnya tak pernah makan kat hotel..ade la juga..tapi tu pun untuk function dinner2, Majlis Perkahwinan dan Lunch time aku kursus2..hayoooo...terlalu formallll maaaa!!..aku memang tak suka sangat melainkan takleh dielak jer aku join hehe...Majlis formal camtu agak membosankan aku,skema banget sehhhh...hehe...Tapi alhamdulillah gathering kali nih ada kelainan cikit daripada tahun2 sebelumnya walaupun sambut cara kecil-kecilan je..Ye laaa...nama pun Family Gathering so cuma kalangan adik beradik,menantu,cucu2 dan atuk aku je yang join..belum sampai tahap ajak satu kampung hokeyyy!!!..Ni pun berkat usaha Kakak dan Abang Ipar aku yang bermurah hati nak sponser makan kat Hotel malam nih..Yippieeeee..bestnyeee..Makaceh untuk Keluarga Kakak aku tu yee sebab sanggup sponser kitaorang semua hehehe..Moga2 lebih dimurahkan rezeki lepas nih.Then belanja kita orang lagiiii..Yeayyyy!!!

Perasaan aku? Mestilah happy sesangattt..atuk aku pun nampak happy jer masa balik dari makan malam tadi.Ape lak tak happy..bukan selalu dapat kumpul ngan adik beradik dan makan keluarga camni ditambah ngan keluarga kitaorang pun dah berkembang juga nih..Yang dulunya cuma 6 orang dah kini berkembang menjadi 12 orang..mujur ler kilang kakak aku maju cikit dapat gak cover aku ekekeke......Pehhhh..inilah peluang untuk kitaorang pose sanaaaa....pose siniiii bersama family tercinta.Aku dan kakak aku memang excited gilerrr sejak dari pagi tadi..biasalaaaa tak saboooo...Part pose tu memang wajib walau aku sedar badan dah kembang serendang tapi still teringin nak pose..ngegada tol aku nih..What to do?..what to do?....pasrah jer laaa wakakaka..Nape? Ingat family jer berkembang? choyyy...maleh aku nak explain ekekeke..Lagi berita best yang aku dengar dari kakak sebentar tadi bahawa ayah bercadang nak buat gathering camni lagi dimasa akan datang dan mungkin akan menjadi Annual Dinner Event bagi family kitaorang dan mungkin hotel yang dipilih juga lain2 tempat bagi tahun2 yang akan datang hehehe..Syoknye aku dengar.Yeay!.

 Sebagai buktilah katakannnn hehehe..Kita orang buat gathering kat Hotel Kingwood..

 Amboiii..semua dah kelaparan nampakkk hehehe...Ini baru menu yang pertama..belum ke dua,ketiga,keempat,kelima,keenam dan seterusnyaaa..mane tak kembang hehehe

 Cuba teka,tangan sape tuuu? hehe...gebunyeee kwang3x..:-s

 Ambik jangan tak ambikkk...bakal jadi pelayan pun dia jugakkk..adik aku yang paling brutal huhu

 Hadeiii..air teh panas letak dalam gelas camnih lakk..

Hampir2 licinnnnn...Mr.Hubby nampak sangat dah lapar kuikuikui

Semua benda dia tak nak makan..cuma benda nih je dia nak telan? adeiii..rugi jer bawak gi hotel hehe..cian anak aku woii..masih sakit gigi hehehe...ingat tuu..selak balik entry lama aku ye kalau tak tau hehe..

Fesyen landakkk...huhu..ni la adik ngan anak buah aku.Mamat yang paling ensem time tu..hehe..pehh..puji adik sendiri lak :-s

Sila pandang ke kanannnnn..wajah otai2 untuk family aku ngeeeee

Sempat je2 la kakak aku nih... :-s Bebudak nih kalau bab main hp memang juara..yang tiada dalam gambar tengah busy melantak sebelah aku ngeeeee...

Ni la datuk aku...penuh bergaya dan macho wooo..hehehe..ensem tak? hehehe

Mr.Hubby and Me!..korang kalau tak kenai aku..ngadap ler entry aku yang nih..penuh gambar aku dah..hehehe..Hadoiii..nape separuh je pic nih?kacau tol tangan Mr.Hubby! Hilang lak dagu aku dibuatnya hahaha.. Gelak pasal ape pun aku tak pasti ..lupa dah ..beriya jer budak kat sebelah tu hehehe..

Tempah 1 meja jer..nasib baik orang lain takde tempah gak..bebas cikit bersuara.. hehehe..

 Bergambar bersama datuk tersayang..generasi yang pupus hehehe

Sekali aku cakap pose bebas,semua pakat buat pose yang entah apa2..Yang overnye mestilah aku sebab aku ler sibuk nak pose camtu hahaha..Perangai bergurau family yang tak leh dielak..semua pakat buat hal kwang3x..tengok mak aku yang cun tu..siap pegang bahu ayah dia macam boyfriend lak hahaha..cian ayah aku tau dia tak wat camtu pun hahaha...

 Bergambar ngan mak dan ayah nampak macam adik2 beradik lak kitaorang nih..hahaha..

 Family kakak aku..meriahnyeeeee..woweeeee hehehe

Cute tak? hehehe...
Mr.hubby, Puteriku and Meeeee..kwang3x... :-D

Sebelum balik,mak aku sempat ajak pose depan Hotel lak..huhu..layan je laaa..janji dapat bergambar ngan datuk sudahhhhh...hehehe..

Nota: Gambar ramai2 aku serahkan pada Abang Ipar aku aje yang ambik sebab camera dia lagi canggih dari camera aku hahaha..so gambar beramai2 aku takde ye..jangan lak buat isu hahaha..







No comments:

Followers