Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 14 November 2011

Demam pula

Halamakkkkk!!..anak aku nak demam pulak,bila aku check dahi terasa panas cikit suhu badan dia petang nih.Adoiii laa..part ni lah yang aku lemau bila jalan tempat orang nih,segala penyakit datang menyerang.Sabar jer laaa..nak buat macam mana,sakit2 nih bukan leh dielak kalau nak datang.Padan pun pagi tadi masa jalan-jalan dalam shopping mall dak nih selalu mengeluh dan mengadu rasa sejuk jer.Ingatkan dia sesaja buat muka maklumlah kebetulan dia guna skirt paras lutut jadi aku suspek dier sejuk biasa jer.
Tapi bila aku tengok dia dah penat semacam,maka aku pun ajak Mr.Hubby balik rest kat hotel dulu.Mane tau dah hilang penatnya nanti boleh la jalan2 balik belah petang.

Sebagai mama,aku tak leh pentingkan diri sangat walaupun selera menyopping aku setinggi Menara
KLCC ekeke..dalam sesetengah situasi aku kene fikirkan juga tahap kecerdasan anak aku time nih.Kang aku bawa jalan tak henti-henti,leh pengsan lak dak nih dibuatnya.Aku masih ada perasaan kesian hokeyyy!!
Disebabkan wajah dia dah letih sangat walaupun baru 2,3 jam pusing2 jadi aku fikir nak suruh dia tidur dulu dan rancang nak keluar jalan belah malam pula.Tapi nampak gayanya,malam nih tak dapat gi mana-mana kut..plan aku ada tanda-tanda terbatal dengan sendirinya..berkemungkinan begitu akhirnya huhu Takpe laa..masih ada masa lain untuk keluar jalan-jalan,harapnya begitu laaa.Saje nak sejukkan hati
cikit walau aku sedar akan terperuk dibilik hotel je huwaaaa
Image Source: Yahoo search

Jiwa aku jadi kacau sedikit petang nih bila fikirkan aku tak bawa apa-apa ubat sirap kanak2 time makan angin begini,nasib baik Mr.Hubby aku rajin cari ubat untuk puteri kesayangan nih.Lama gak tunggu dia sampai hotel,cari farmasi tapi tak jumpa-jumpa katanya.Nasib baik akhirnya dia jumpa gak ubat penadol bebudak nih.Walaupun mungkin farmasi merata kat area nih tapi nak jumpa 1 pun susah,
maklumlah bukan tempat sendiri jadi akan melambatkan pencarian.Tapi alhamdulillah akhirnya Mr.Hubby dapat jumpa gak ubat yang dicari.Moga-moga demam anak aku tak teruk mana.Dah baik nanti,dapat la sambung jalan-jalan lagi...Yeay!!

No comments:

Followers