Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Thursday 24 November 2011

Nora Danish dalam Tentang Dhia

"Tentang Dhia???.." Dah berhari aku stay dengan ayah,tiap jam 7pm je mesti dia tengok slot Akasia tv3 yang bertajuk."Tentang Dhia". Setahu aku ayah aku nih suka layan berita je tapi tak sangka lak dia leh jadi kaki drama gak hehe Dah hampir tiap malam aku perhatikan dia layan drama nih,tak nak ketinggalan kut sampai aku nak tukar channel lain pun rasa macam tak berani jer hahaha..Pehhh..Disebabkan aku dok temankan ayahku layan drama nih berhari-hari, tetiba aku rasa fall in love lak kat drama Tentang Dhia" nih ekekeke..Ni ler aku malas kalau dah ngadap tv nih,ade-ade jer yang tarik perhatian aku. :-s


Adehhh..aku tak tahu part mana yang mempengaruhi aku untuk terus melekat kat drama bersiri Tentang Dhia nih.Kekadang nak gak aku mencari-cari sinopsis drama nih kat web-web tapi takut tak surprise lak nanti..huhu..Boring la kalau takde kejutan bila dah nonton drama2 melayu nih.Ye laaa...kekadang kita nih kalau dah nonton drama melayu..semua nak tau dari A sampai Z.Citer baru start kita dah tercari-cari episod akhir hahaha..Pendek kata semua nak tahu secara detail and perfect,aku tau tuuu hehe..
Takpe laa..biar kita nonton step by step..takyah rush or nak selak mana2 youtube,web or ape-ape jer yang berkaitan.Apa daaaaa...Tv3 kan dah siap siarkan tiap Isnin hingga Khamis jam 7pm,so kita enjoy tengok kat situ jer laaa hehe..

 Seperti yang kita tahu Drama Tentang Dhia ini dibintangi oleh pelakon utamanya iaitu Nora Danish,Ady Putra dan Tasha Shila.Tapi yang pasti aku suka tengok Nora Danish yang menjadi watak utama dalam drama nih.Comel jer orangnya dan lebih menarik bila dia memegang watak wanita bertudung lak..ayu toll hehe..Owh yer..aku pun suka dengar lagu latar yang digunakan dalam drama Tentang Dhia nih. sesuwaiiiiiiii sesangatttt ngeeeee.Siapa yang nyanyi lagu tu,buat masa sekarang aku takmahu ambil tahu..tunggu ler mood aku segar cikit nak cari lirik lagu tema atau background drama Tengtang Dhia tu pulak.Mana tau aku nak letak kat entry aku yang akan datang hehehe..Apsssss..yang penting kat sini aku suke..aku sukeee sesangatttt!!!.Yeayyyyy!!.


No comments:

Followers