Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 13 November 2011

Santai-santai je

Perancangan hari ke-3 tak jauh mana,kami hanya merancang untuk berjalan di shopping mall yang berdekatan dengan Hotel jer dulu.Aku pun rasa tak larat nak jalan jauh hari nih,tenaga aku dah rasanya 75% hilang mungkin disebabkan semalam aku susah nak tidur.Rasa tak jejak bumi jer kaki melangkah hari nih haha...

Oleh sebab aku lebih busy mencari itu dan ini tapi tak jumpa2 gak,jadi mood aku terasa agak menjauhhhhh..aku pun jadi blur memanjang bila tengok sales yang ada..Hampir tiap kedai ada sales tapi aku main jeling2 jer dari jauh.Hmm...Jika aku bandingkan shopping2 mall disekitar Bukit Bintang nih,aku rasa salah satu tempat yang tak patut terlepas dalam jadual Shopping anda ialah ke Times Square.Aku tengok harga baju2 di Times Square agak berpatutan dari Mall2 yang ada sekitar nih.Harga lak sesuai sangat untuk yang punya pendapatan sederhana.

Adeii..malas aku nak cerita panjang lebar dah,malam nih.Lagipun mata aku dah ada tanda-tanda menggantuk so pas nih nak mimpi indah dulu ye huhu..Tapi sebelum tu.meh tengok cikit gambar2 yang sempat aku ambil time jalan2 petang tadi.Hmm..banyak gak gambar yang aku lupa nak capture tapi takpe laa esok lusa masih ada maaaa..sabooooo.yerrr..santai-santai jerrr..Yeay!!

 
 Time jalan2 petang tadi sempat ambik gambar keadaan lalu lintas di depan Sungai Wang Plaza..Makin petang makin sesak
 
Aku try makan mee Hokkien petang tadi,size besar gedebak mee kuning tu..kalau kat Sarawak kecik sikit jer dari size nih hehe... tapi aku tetap telan sampai habis tanpa was-was haha..sedaplah jugaaakkk...

Pemandangan di depan Times Square,aku ambik picture dari jejantas.Tak banyak kenderaan,macam takde orang sangat punnn... tapi bila dah masuk dalam shopping mall nih..adeiii,rasa macam masuk dalam lautan manusia pula ngeeee...

 Pemandangan diwaktu malam dari Hotel..adusss..gambar pulak tak clear huwaaa

 Antara menu favourite Mr.Hubby ialah Tom Yam..Hadeiii...Hari-hari makan Tom Yam,aku lak yang muak dibuatnya.

 Dak nih tak kuat makan..sebab aku kesian,trus aku order kentang goreng untuk mengalas perut puteriku.

 Makan kat Mr.Ramen.Saja aku capture...promot jap haha

 Theme Park Times Square memang sesuai untuk bawa bebudak santai2.

 Aksi jer lebih dak nih,dok atas nih pun tak lame mane huhu...

 Aku tengok diaorang main pusing2 pun dah pening,inikan pulak kalau dok dalam benda tu hahaha..cian aku tengok dak2 tu terpekik terlolong haha..

 Takde keje cari keje..kamceng pasar malam haha..

 Pemandangan sebelah kanan Times Square

 Pemandangan sebelah kiri bangunan Times Square..

 Amboiii..jalan tak hingatttt!!!.........

Sebelah East Times Square,tak banyak mana manusia time nih..tapi sejam kemudian..dalam jadi macam apa tahhh..nak masuk kedai pun jadi lemassss..

View yang sempat aku ambil lepas breakfast pagi tadi.Diseberang jalan ialah shopping mall yang paling ngetop di area nih..Bukit Bintang Plaza

No comments:

Followers