Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 29 November 2011

Semoga Sihat

Jam pun dah tunjuk tengah malam,tapi aku masih terkebil-kebil depan laptop.Mood aku jatuh tergolek malam nih.Pagi tadi aku baru rasa macam tenang jer,tapi tetiba senja tadi dapat call dari makcik aku mengatakan yang datuk aku perlu dihantar ke hospital segera.Hati tetiba rasa dup dap dup dap lak dengar,panic gak aku dibuatnya..tambah2 lihat mak aku pun kelam kabut ajak Mr.Hubby untuk bawa datuk ke hospital.Mujurlah Mr.Hubby belum balik tempat sendiri petang nih.

Hiyaaa...mengeluh hati kecil aku bila mengenangkan suasana camnih,mana taknya kitaorang baru jer selesai dengan majlis perkahwinan cousin aku 2 hari lepas,tetiba senja nih dengar datuk aku pulak kurang sihat.Haikkk..aku baru jer melepak ngan datuk aku 2 hari lepas,muka pun nampak ceria jer.Cerita pun panjang berjela ngan aku.Hadoiii..Rasa macam hati tu terbelah dua lak bila dengar datuk aku tetiba
kurang sihat.

Tapi alhamdulillah..syukur sesangat, setelah hampir 4 jam dihospital.. lepas check itu dan ini then datuk aku dibenarkan keluar.Mujurlah takde apa2 yang serius dan mujurlah juga dia kembali aktif.Lapang juga rasa hati aku mendengarnya.Biasalah tu ada waktu sihat dan ada waktu sakit.Sedangkan umur kita yang muda pun mudah mendapat sakit inikan pula orang seperti datuk aku.Yang penting,kita sentiasa berdoa agar diberi umur yang panjang dan kesihatan yang sempurna.Semoga datuk aku pun sihat seperti biasa.Yeay!

No comments:

Followers