Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Tuesday 15 November 2011

Trip hari ke-4

Hari ke-4 trip baru terasa lenguh satu badan,Mr.Hubby pula tak henti-henti mengeluh sakit kaki.Aku??  terasa lenguh sikit tu ada laa...tipu la kalau tak letih.. tapi tak la sampai tahap aku tak larat nak melangkah langsung hehe..Agaknya Mr.Hubby tak biasa jalan nonstop kut ditambah ngan aku yang memang jalan tak suke nak rest-rest.Aku sedar tu tapi aku wat bodo jer haha...Biasalahhh..kalau bab jalan2 nih memang aku excited sangat,rasa penat pun aku tak terasa kalau dah jalan.Kalau rehat pun sekejap je sekadar untuk melepaskan sesak didada,pastu sambung jalan balik haha..kejamlah jugakkk haha...Tapi jangan lak ingat aku jalan sampai skip waktu tidur belah malam..giler aperrr..ingat aku nih ultrawomen? Tidur malam tu wajib oiiii..Camne aku nak jalan esok pagi kalau tak tidur..lembik la badan dibuatnya kwanggg.kwang..kwangg......

Pada fikiran aku laaa..kalau dah ada trip macam nih,nak rehat 2,3 jam dalam bilik hotel rasanya memang perkara membuang masa je melainkan tak dapat dielak macam anak aku yang hampir nak demam semalam tapi syukur alhamdulillah dia cepat pulih dan segar macam biasa.Ye laa..kita dah gi jauh merantau,kalau datang nak tidur kat hotel jer..baik tak yah gi mane-mane ye tak?..tu buang masa dan duit jer namanye..Haduiii..esok hari last kitaorang disini jadi aku lebih tegas bila nak padatkan jadual kita orang nih..rest2 tu aku tolak ketepi dulu,esok dah balik Sarawak leh la tidur 24jam ye takkkk??..hehe..

Hari ni aku banyak jalan berdua dengan puteri aku naklumlah Mr.Hubby pun sibuk meeting pagi tadi.Hmm..kelihatannya dia lebih aktif daripada semalam.Jadi langkah kaki kami berdua semakin jauh memandangkan dia dah segar bugar.Kekadang terlintas gak difikiran adakah dia nih betul2 larat dengan aku berjalan jauh,tau je la kalau nak guna teksi memang alang-alang sangat..jadi jalan kaki lagi best,semua leh nampak kiri kanan jalan hehe..tp nampaknya dia langsung tidak menunjukkan sebarang perwatakan negatif.Malah nampak suka sangat..agaknya bila jalan berdua macam nih,dia tak buat karenah sangat kut.Disebabkan dia segar semacam maka ini memudahkan kerja aku untuk ambik gambar sekitar Pavilion.Dah banyak kali gak ke sini,tapi tiap kali kesini mesti dalam mood Christmas,jadi kebanyakkan gambar pun lebih banyak menggambarkan suasana Christmas yang bakal menjelma December ini.Tapi takpe laa..aku suka gak,dapat la aku dan anak aku pose sakan ngan pokok2 christmas yang tinggi galah tuuu.Jom tengok gambar-gambar yang aku ambil pagi tadi.Yeay!!!..
Pemandangan dari jejantas di Pavilion,suasana pagi masih lengang..Aku dan puteri terpaksa jalan satu bangunan sementara menunggu Shopping Mall di Pavilion dibuka sepenuhnya untuk penggunjung.

Depan Bangunan Pavilion dimana air pancut nih salah satu daya penarik kat situ.

Cantik tak background?Sampai berlingkar kaki anak aku dibuatnya haha..

Salah satu Christmas tree dipintu masuk Pavilion

Bangunan Starhill yang aku rasakan begitu unik sekali,bersegi-segi huhu

Saja ambik gambar nih..sibuk jer kaaaannn huhu

Salah satu bangunan yang berada dibelah belakang Pavilion..cun wooo..

Keadaan jalan dan view di kawasan nih agak lengang

Pagi tadi agak panas,berpeluh cikit dibuatnya tapi mujurlah aku dan puteriku cuma jalan santai2 jer hehe

Aku tak pasti nama bangunan nih,aku just ambik jer..saja nak buat kenangan..cantik kannnn..

  
Awan yang berlingkar hehe...

Macam lolipop jer benda nih,,simple dan menarik..tema warna merah tetap jadi pujaan huhu

Woww!!..kek besar gedebakkk..kalau betol memang aku pun sayang nak makan haha

Aku dah cakap dah..mood christmas dah datang dah...anak aku pun suka tengok benda nih hehe..

Entah apa benda kat belakang puteri aku tu...layan jer laaa..

Bila dia start aktif,cara pose pun macam-macam adaaa..

Dia pun takleh tengok jer,ambil gambar tu dah kira wajib huhu

Hello kitty...yang nih masih tak ada perubahan,tahun lepas pun ada juga huhu

Cute tak aku?

Pokok christmas yang bakal menarik penggunjung huhu

lampu klip klap yang membentuk seekor kijang

Wahhh..hebatnya hasil tangan diaorang nih..kagum2

Aku suruh berdiri dekat deer,dia pulak tak berganjak2 dari situ...layannnnn

Pavilion good!!

Hadeii..lupa dah aku nama bangunan nih,cepta betul aku lupa.Seingat aku bangunan nih juga bangunan untuk hotel bertaraf mewah.Kalau tak mampu nak bermalam kat situ,buat macam aku..tengok luar bangunan je haha..

waktu naik tangga aku sempat capture gambar nih haha..sibuk jer aku 

Dalam Pavilion,shopping mall yang mewah.Aku tak dapat beli apa2 kat sini..harga tersangatttttlah menggerunkan..rasa macam kecil jer duniaku haha..

Dipenuhi pokok christmas yang menarik2 belaka..

 Pernah nampak Menara tu? hehe..takkan tak tau kuttt..Menara KL

 Pemandangan dari Bukit Bintang yang menunjukkan betapa jauhnya Menara berkembar KLCC dari tempat aku berdiri hehe..

 Bangunan Pavilion yang ngetoppp..

 Pemandangan sebelum sampai Pavilion,ada Sephora gak tu..first time nampak bangunan Sephora hehe

 Yang bulat-bulat tu apa ek? agaknya diaorang nak buat bangunan baru,semalam aku tengok diaorang masih busy kerjakan benda tu huhu

 Air pancut yang menjadi daya penarik kepada Pavilion..

 waktu pagi macam nih tak ramai sangat orang,dataran pun nampak sepi cikit..

 Entah napa anak aku capture gambar nih..

 Salah satu hotel yang bertentangan dengan Pavilion..lupa lagi nama hotel tu haha..

 Salah satu lorong di Pavilion,tempat orang dok berehat dan minum2..tapi yang aku nampak masuk situ kebanyakkan bukan warga tempatan tapi pelancong asing huhu

Kalau tak silap itu bangunan Prince...

No comments:

Followers