Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Monday 28 November 2011

Salam Maal Hijrah

Assalamuilaikum,walaupun aku terlewat sehari untuk update blog nih tetapi rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan Salam Maal Hijrah buat seluruh umat Islam di muka bumi nih.Kiranya inilah masa yang sesuai untuk kita memulakan azam baru atau saat yang paling sesuai untuk kita melupakan kisah2 yang entah apa2 sepanjang tahun.Bak kata orang dulu-dulu,barang yang lepas usah dikenang.Bersedialah untuk apa2 jua yang bakal menjelma di masa yang akan datang.Apakah hijrahmu kali ini? Dan apa pula hijrahku dimasa yang akan datang.Apakah tetap sama atau ada bezanya hehehe..

Alhamdulillah,seluruh rakyat Malaysia diberi cuti hari ini..yahooo..hehe..aku tumpang gembira walaupun aku rasa hari-hari aku bercuti.Perasaan tu tetap lain hokeyyyyy!!...Nampaknya tahun ini kebetulan Awal Muharram jatuh pada hari Ahad,jadi Hari Isnin menjadi "Public Holiday" didalam kalender Malaysia.Dan dikesempatan cuti begini aku lebih banyak meluangkan masa bersama family dirumah memandangkan kebelakangan nih hendak duduk lama dirumah pun rasa macam sentiasa tak sempat.Aku boleh nampak gak
kelibat2 sanak-saudara dan kawan2 turut kelihatan dalam 3 hari nih yang kebanyakkannya menggambil
kesempatan untuk pulang kekampung pada musim cuti begini.Bagusss..bagusss kalau semua camtu..hehe...Apa-apa pun Selamat Menyambut Awal Muharram yeeee...!Yeay!!!

No comments:

Followers