Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Sunday 13 November 2011

Inilah Duniaku

Adussss..jam dah agak lewat tapi mata aku masih segar bugar malam nih agaknya aku terlampau letih kut hehe.Pernah gak dengar orang kata,bila badan terlampau letih boleh buat kita tak pat tidur malam..logik ke? Entahlah..aku pun tak pasti betul ke tak hehe.Bila aku dah melepak sorang-sorang tengah gelap nih,sementara Mr.Hubby dan puteriku berdengkur krakk krookk krakk krokk
kat tepi,akhirnya aku ambil keputusan nak taip blog aku untuk menghilangkan
boring sambil mengadap tv,sekurang-kurangnya aku ada benda nak buat dalam bilik hotel nih.

Rasa macam nak patah pinggang aku jalan hari nih.Keletihan semalam pun masih belum
reda,sampai hotel pun dah kul 12.30 tengah malam.Cian anak aku teranguk-anguk tido dlm taxi sebab tak pat tahan mata dah.Ni ler pengalaman pertama guna flight malam,rasa macam
alien jer dalam perut dibuatnya huhu.Hmm..Hari nih pulak bangun awal sebab anak aku tak
sabar2 nak gi KLCC semata-mata nak jenguk ikan2 kat Aquaria.Hadoii....asyik2 gi aquaria,boring gak tengok benda yang sama tiap kali gi jalan2 nih tapi layan jer laa,kalau tak diturutkan..kesian lak tengok muka puteriaku tu.Walau pun aku brutal tapi aku ada jiwa sentimental hokeyyyy!!!..Cepat jer cair dengar anak nak itu dan ini,jangan sampai dia pijak kepala sudahhhhh!!!.Lagipun bukan selalu gi sini,setahun sekali jer.Dah nama pun bebudak..kalau tak bawa tempat macam tu,nanti meragam lak tengah syok2
jalan.Dah dibawa tempat favourite tu,aksi hesteria tu jadi minimumlah cikit..tak buat aku pening kepala,dada pun rasa lapang kuikuikui

Malam nih aku tak nak taip banyak2 sebabnya untuk trip sebegini aku lebih suka tayang gambar2 untuk menceritakan semua perjalanan kami yang bermula semalam hinggalah hari ini.Walaupun aku tak jalan jauh hari nih iaitu cuma sekitar2 nih jer tapi aku rasa setambun gak gambar yang aku ambik..gila capture gambar memang macam tu,camera jer tak canggih mane.Tunggu aku cukup bajet baru heret camera yang beso gedebak tu arr ekekek..berangan jer laaa...Buat kali nih aku gune apa yang ade jer..camera hp dan camera digital kecik pun ok hehehe..Tak semua aku publish,sekerat jer..juz cukup2 untuk semakkan entry aku yang nih haha..Owh yer,aku tak susun pun gambar2 nih ikut urutan,malas aku nak buat ikut urutan..malam2 jadi lemau lorrr  hehe..Oklah..jom jelajah bersamaku yerr..ayuhhhh!!!..Opsss...Untuk hari esok dan seterusnya kita sambung dientry yang akan datanglah nampaknya ye.Yeahhh..Inilah duniaku..Yeay!!

Muka letih dalam FireFly..

Mr.Hubby sarapan dengan sup tulang..aku pun tumpang sekaki..sedap jugak tapi pedas cikit huhu

Puteriku pula minum pepsi awal pagi..

Yummy  breakfast dengan roti canai kosong dan roti canai sardin :-D
Apa yang aku idam-idamkan sampai KL ialah nak makan sushi hehe..bila dah jumpa,beli pun tak hingatttt..semua aku dan Mr.Hubby nak rasa kwang3x

Saje buang masa,pastu suoh anak dok dlm benda nih.Dak nih main ikut jer..sesame street rancangan yang aku gemar time bebudak dulu hahaha

View di hadapan Suria KLCC..cantik kannnn..
Sampai KL kalau tak ambik gambar bangunan nih memang tak sah.Tiap kali gi,tiap kali tu gak ambik gambar Menara Berkembar Petronas neh...Hebat penangan menara nih kannnnn hehe..

Gigi jerung yang lapar nak melahap anak aku kuikuikui

Siapa lak mamat kat sebelah anak aku nih,siap bawa tukul lak tuuu..halamakkkk!!

Rasa macam masuk terowong pulak nih huhu..

Amboiii..tengok ikan sampai tak ingat mamanya yerrr.. :-s

Benda yang paling aku suka tengok dalam Aquaria..cantik takkk???

Sekali sekala merasa dok dalam laut apa salahny... :-D

Gambar kurang memuaskan tapi aku suka nak publish gak sebab anak aku berdiri kat situ hehe

Antara serangga yang pernah anak aku bela kat umah haha..maksud aku serangga plastik dia arrr..

Aku kene ambik gambar nih sebab puteri aku suka sangat tengok serangga macam nih,sedangkan cicak dia berani pegang inikan pula serangga camnih kuikuikui

Masa aku tengok live semua macam warna warni jer,tapi nape sini cuma nampak 1 colour jer ek?

Sebelum masuk kene pose maut dulu walau kaku membisu :-D

Berbaris sebelum beli tiket di Aquaria..

Tengok harga tiket kat atas tu,leh tahan mahalnya tapi takpe bila dah masuk kita jadi puas hati ye.

Aksi puteriku yang sejibik ngan partnernye huhu

Meh la masuk rumahku haha

Mendongak ke langit chewahhh...

Suria KLCC

Aksi daddy dan puteriku.Nih tempat pameran lukisan tp nak gak nyebok ambik gambar :-s

Pemandangan diwaktu pagi dari Hotel tempat kami menginap..berkabussss..

Saat tiba di KLIA,dak nih malas jalan sebab tu daddynya yg jadi mangsa huhu..takpelah,dah tengah malam,mane larat lagi dia nak jalan wehh hehe...

Purple Day..entahlah aku pun tak tahu sempena apa tapi lepas tengahari baru nampak bebudak menyanyi kat atas stage nih..sempat jeling kejap jer..mane larat tengok sampai habis hehe..

Nota:  Thanks to cousin Vic and family yang datang ambik kami depan hotel dan belanja kami makan lewat petang tadi.Kalau tak silap aku signboard tempat tu tertulis Kampung Pandan..adeh lupa lak hehehe..entah2 aku salah ingat kut haha

No comments:

Followers