Setiap warna ada cerita..ada makna..ada rupa..dan sudah pasti ada serinya..Itulah warna kehidupanku...YEAY!!!

Wednesday 9 November 2011

Entryku Terpilih

Opss..duduk santai2 depan laptop,baru prasan kat nuffnang Xchange bahagian RSS ada menapak blog aku kat sini.Yuhuuu..entry aku yang bertajuk "Kakak Masih Ingat Saya" terpilihlah pulak kali ini.Dalam banyak2 entry,yang nih pulak dipilih.Wahai kakakku yang jauh disana sesungguhnya penanganmu memang dasyattt..wek! haha..

First time ditayang kat situ,perasaan suspen dan happy menyelubungi diri..ala-ala misteri hehe.Seganlah jugakkk sebab biasanya aku letak update aku bahagian status jer kalau kat situ.Tambahan pula sebelum nih aku cuma nampak dan baca blog2 kengkawan yang menapak kat sini tp hari nih berpihak kat aku lak,alhamdulillah semoga membantu..ngeee..Rasa macam buat pameran sehari dua pun ada nih hehe..kenyit mata kat korang yang baca entry aku yang nih jap heeee.. (*,^)

Aku saje je nak share mood aku hari nih.Ye aku tau,cuma blog bertaraf sederhana jer terpilih,blog aku la tu kut..hahaha..Makaceh lah nuffnang XChange yer,susah-susah ajeee..wink..winkk..winkk :-D..Yang pasti kau buat ku tersengeh-sengeh dan tersenyum sendiriiii..Yeay!

Sempat ambik gambar guna hp lagi tuuu..uishhhh..Aku memang sempat jerrr..takut kalau tak capture  hari nih, esok2 aku rindu lak nak tengok entry aku masuk situ balik haha..

Nota: Bila aku baca balik entry tu, rasa macam kakakku nak ketuk kepala aku lak pasnih kalau jumpa hahaha..choyy!!..choyyy!!!..choyyyyy!!


No comments:

Followers